Anunt concurs pentru ocuparea a următoarelor posturi contractuale vacante pe durată nedeterminată cu normă întreagă

Nr. 51947/19.08.2024

ANUNŢ

Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti (Cod fiscal 4283570) organizează concurs conform H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, pentru ocuparea pe durată nedeterminată a următoarelor posturi contractuale vacante cu normă întreagă:

 

SECȚIA CLINICĂ EXTERIOARĂ AMBULATORIUL STOMATOLOGIC SUUB

Asistent medical principal cu studii postliceale specialitatea medicina generală13 posturi 

  • Minim 5 ani vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
  • Certificat de grad principal specialitatea medicină generală

 

Asistent medical cu studii postliceale specialitatea medicina generală – 7 posturi 

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

 

Asistent medical cu studii postliceale specialitatea radiologie – 2 posturi 

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea radiologie;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

 

Infirmieră debutantă – 1 post 

  • Nu necesită vechime în funcţia de infirmieră
  • Scoală generală absolvită;
  • Curs de infirmiere autorizat;

 

SECȚIA EXTERIOARĂ AMBULATORIUL DE SPECIALITATE SUUB CHITILA

Asistent medical principal cu studii postliceale specialitatea medicina generală20 posturi 

  • Minim 5 ani vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
  • Certificat de grad principal specialitatea medicină generală

 

Asistent medical cu studii postliceale specialitatea medicina generală15 posturi 

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

 

Asistent medical cu studii postliceale specialitatea radiologie – 2 posturi 

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea radiologie;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

 

Infirmieră – 1 post 

  • Minim 6 luni vechime în funcţia de infirmieră;
  • Scoală generală absolvită;
  • Curs de infirmiere autorizat;

Infirmieră debutantă – 1 post 

  • Nu necesită vechime în funcţia de infirmieră
  • Scoală generală absolvită;
  • Curs de infirmiere autorizat;

 

Operator debutant –  1 post 

  • Diplomă de absolvire a învățământului postliceal sau diplomă de bacalaureat;
  • Nu necesita vechime în funcţia de operator;

 

FARMACIE

Asistent medical principal cu studii postliceale specialitatea farmacie4 posturi 

  • Minim 5 ani vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea farmacie;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
  • Certificat de grad principal specialitatea farmacie

 

LABORATOR CLINIC RADIOLOGIE – IMAGISTICĂ MEDICALĂ

Asistent medical debutant cu studii postliceale specialitatea radiologie2 posturi 

  • Nu necesită vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea radiologie;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

 

Asistent medical cu studii postliceale specialitatea radiologie2 posturi 

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea radiologie;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

 

PE SPITAL

Asistent medical debutant cu studii superioare specialitatea medicină generală5 posturi

  • Nu necesită vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de licență în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

 

Asistent medical debutant cu studii postliceale specialitatea medicina generală47 posturi 

  • Nu necesită vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

 

Asistent medical cu studii superioare specialitatea medicină generală2 posturi

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de licență în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

 

Asistent medical cu studii postliceale specialitatea medicină generală47 posturi

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

 

Asistent medical principal cu studii superioare specialitatea medicină generală3 posturi

  • Minim 5 ani vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de licență în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
  • Certificat de grad principal specialitatea medicină generală

 

Asistent medical principal cu studii postliceale specialitatea medicină generală46 posturi

  • Minim 5 ani vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
  • Certificat de grad principal specialitatea medicină generală

 

Infirmieră – 56 posturi 

  • Minim 6 luni vechime în funcţia de infirmieră;
  • Scoală generală absolvită;
  • Curs de infirmiere autorizat;

Infirmieră debutantă – 30 posturi 

  • Nu necesită vechime în funcţia de infirmieră
  • Scoală generală absolvită;
  • Curs de infirmiere autorizat;

 

Îngrijitoare – 22 posturi:

  • Şcoală generală absolvită;
  • Nu necesita vechime în funcţia de îngrijitoare

 

Brancardier – 22 posturi

  • Şcoală generală absolvită;
  • Nu necesita vechime în funcţia de brancardier
  • Curs de brancardieri autorizat;

Operator debutant –  8 posturi 

  • Diplomă de absolvire a învățământului postliceal sau diplomă de bacalaureat;
  • Nu necesita vechime în funcţie;

 

COMPARTIMENT PSIHIATRIE DE LEGĂTURĂ:

Psiholog practicant specialitatea psihologie clinică 1 post

  • Diplomă de licență în specialitate;
  • Dovada deţinerii avizelor profesionale și asigurării de răspundere civilă în termen de valabilitate;
  • Vechime ca psiholog stagiar minim 1 an;

 

SERVICIUL ADMINISTRATIV:

Șofer autosanitară II – 2 posturi 

  • Diplomă de bacalaureat sau diplomă de absolvire a liceului
  • Minim 3 ani vechime ca şofer (conducător auto profesionist)
  • Permis de conducere pentru şofer profesionist valabil pentru autovehicule din categoriile b şi c
  • Certificat ambulanțier

 

Îngrijitoare – 1 post

  • Diplomă de absolvire a școlii generale
  • Nu necesită vechime în funcţie

 

Portar – 6 posturi 

  • Diplomă de absolvire a școlii generale
  • Certificat și atestat agent pază și ordine
  • Nu necesita vechime în funcţie

 

Garderobier – 1 post 

  • Diplomă de absolvire a școlii generale
  • Nu necesita vechime în funcţie

 

Muncitor necalificat I – 4 posturi 

  • Diplomă de absolvire a școlii generale
  • Nu necesita vechime în funcţie

 

Muncitor calificat II – telefonist – 2 posturi 

  • Diplomă de absolvire a școlii generale;
  • Certificat de calificare pentru meseria de telefonist;
  • Minim 6 ani vechime în meserie;

 

SERVICIUL ADMINISTRATIV – BLOC ALIMENTAR

Muncitor calificat IV – bucătar – 1 post 

  • Diplomă de absolvire a școlii generale sau diplomă de studii medii;
  • Certificat de calificare pentru meseria de bucătar;
  • Nu necesita vechime în funcţie

Muncitor necalificat I – 5 posturi 

  • Diplomă de absolvire a școlii generale
  • Nu necesita vechime în funcţie

 

SERVICIUL TEHNIC:

Muncitor calificat I – fochist – 1 post

  • Diplomă de absolvire a școlii generale sau diplomă de studii medii
  • Certificat de absolvire curs fochist
  • Vechime în meserie 9 ani

 

Economist debutant – 1 post 

  • Studii superioare absolvite cu examen de licență domeniul economist
  • Nu necesita vechime în funcţie

 

SERVICIUL SALARIZARE:

Referent de specialitate debutant – 1 post 

  • Studii superioare absolvite cu examen de licenţă
  • Nu necesita vechime în specialitatea studiilor

 

Referent IA – 1 post 

  • Diplomă de bacalaureat
  • Minim 6 ani și 6 luni vechime în funcţie

 

SERVICIUL COMUNICARE, RELAȚII CU PUBLICUL ȘI SECRETARIAT:

Referent de specialitate gradul I – 1 post 

  • Studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul juridic
  • Minim 6 ani şi 6 luni vechime în specialitatea studiilor

 

Referent de specialitate debutant – 1 post 

  • Studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul limba și literatura engleză – limba și literatura română
  • Nu necesita vechime în specialitatea studiilor

 

SERVICIUL FINANCIAR:

Economist specialist gradul IA – 2 posturi 

  • Studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul economic
  • Minim 6 ani şi 6 luni vechime în specialitatea studiilor

 

Contabil debutant – 1 post 

  • Diplomă de bacalaureat
  • Nu necesita vechime în specialitatea studiilor

 

SERVICIUL CONTABILITATE ȘI GESTIUNE:

Economist specialist gradul IA – 1 post 

  • Studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul economic
  • Minim 6 ani şi 6 luni vechime în specialitatea studiilor

 

SERVICIUL ACHIZIȚII PUBLICE APROVIZIONARE:

Economist debutant – 2 posturi

  • Studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul economic
  • Nu necesita vechime în funcţie

 

Economist specialist gradul IA – 1 post 

  • Studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul economic
  • Certificat calificare expert achizitii publice
  • Minim 6 ani şi 6 luni vechime în specialitatea studiilor

 

SERVICIUL CONTRACTARE TRANSPORT:

Economist debutant – 1 post

  • Studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul economic
  • Nu necesita vechime în funcţie

 

Economist specialist gradul IA – 2 posturi 

  • Studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul economic
  • Certificat calificare expert achizitii publice
  • Minim 6 ani şi 6 luni vechime în specialitatea studiilor

 

Șofer II – 1 post 

  • Diplomă de absolvire a școlii generale sau diplomă de studii medii
  • Permis de conducere pentru şofer profesionist sau diplomă de absolvire a învăţământului mediu ori profesional de specialitate

 

Poate ocupa un post vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

  • a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  • b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  • f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  • g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  • h) nu a comis infracţiunile prevăzute la 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Pentru înscrierea la concurs candidaţii se vor prezenta de luni până vineri între orele 09.00 – 13.00 la Spitalul Universitar de Urgență București – Serviciul Resurse Umane cu UN DOSAR PLIC care va conţine OBLIGATORIU următoarele documente:

  • cerere de înscriere la concurs;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  • copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  • copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  • copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  • certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  • adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  • certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  • curriculum vitae, model comun european.

Actele prevăzute la lit. b), c), d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

 

Concursul va consta într-o probă scrisă şi interviu.

  • Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări şi/sau în rezolvarea unui test-grilă, şi testează cunoştinţele teoretice ale candidatului în vederea ocupării postului vacant pentru care candidează.
  • În cadrul interviului se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidatului în vederea ocupării postului vacant pentru care candidează, şi are următoarele criterii de evaluare:
    • abilităţi şi cunoştinţe impuse de funcţie;
    • capacitatea de analiză şi sinteză;
    • motivaţia candidatului;
    • comportamentul în situaţiile de criză;
    • abilităţi de comunicare;
    • iniţiativă şi creativitate.

 

Precizări suplimentare: 

Sunt declaraţi admişi la probele de concurs candidaţii care obţin minimul 50 de puncte.

 

La selecția dosarelor nu se vor lua în considerare dosarele de concurs:

  • depuse pentru alte locuri de muncă decât cele mențioante în anunțul de concurs;
  • depuse pentru mai multe posturi în aceiași cerere din cele mențioante în anunțul de concurs;
  • depuse în afara perioadei de înscriere.

 

Candidaţii se vor prezenta în sala de concurs cu cartea de identitate în original.  

CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI
CALENDAR CONCURS Data
Publicare/afișare anunț 19.08.2024
înscrierea candidaţilor la Serviciul Resurse Umane Spitalul Universitar de Urgență București 20.08.2024 – 02.09.2024 Luni – Vineri orele 09.00 – 13.00
selecţie dosare 03.09.2024
afişarea rezultatelor de verificare a dosarelor, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro ) 03.09.2024, orele 16.00
formularea contestaţiilor faţă de rezultatele de verificare a dosarelor, contestații care se vor depune la Registratura SUUB03.09.2024, orele 16.00 – 04.09.2024, orele 16.00
afişarea rezultatelor contestaţiilor faţă de rezultatele de verificare a dosarelor, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro ) 05.09.2024, orele 16.00
susţinerea probei scrise la sediul SUUB – Amfiteatrul mare – etaj 106.09.2024, ora 09.00
afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro )09.09.2024, ora 15.00
formularea contestaţiilor faţă de rezultatele probei scrise, contestații care se vor depune la Registratura SUUB09.09.2024, orele 15.00 – 10.09.2024, orele 15.00
afişarea rezultatelor contestaţiilor la proba scrisa, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro )11.09.2024, ora 14.00
susţinerea probei interviu la sediul SUUB – Amfiteatrul mare – etaj 1 12.09.2024, ora 07.00
afişarea rezultatelor probei interviu, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro )13.09.2024, ora 13.00
formularea contestaţiilor faţă de rezultatele probei interviu, contestații care se vor depune la Registratura SUUB 13.09.2024, orele 13.00 – 16.09.2024, orele – 13.00
afişarea rezultatelor contestaţiilor la proba interviu și afişarea rezultatelor finale, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro )17.09.2024, orele 14.00
BIBLIOGRAFIE CONCURS
ASISTENTI MEDICALI SPECIALITATEA MEDICINĂ GENERALĂ 
  1. Îngrijirea omului bolnav și a omului sănătos, Chiru Florian, 2011;
  2. Tehnici de evaluare și îngrijiri acordate de asistenții medicali – ghid de nursing, Lucreția Titircă, 2011;
  3. Urgențe medicale – manual sinteză pentru asistentele medicale, Chiru Florian și Crin Marcian, 2012;
  4. Medicina internă pentru cadre medii, C. Borundel, 2011;
  5. Urgențele medico-chirurgicale sinteze, Lucretia Titirca, 2008
  6. Ingrijiri speciale acordate pacientilor de catre asistentii medicali, Lucretia Titirca, 2009
  7. Chirurgie pentru cadre medii S. Daschievici si M. Mihailescu, 2012
  8. Codul de etică şi deontologie al asistentului medical;
  9. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum si organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.785 din 24.11.2008, cu modificările şi completările ulterioare;
  10. O.M.S. nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare, cu modificările şi completările ulterioare;
  11. O.M.S. nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
  12. O.M.S. nr.1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale;
  13. O.M.S. nr.1142/2013 privind aprobarea procedurilor de practică pentru asistenţi medicali generalişti*);
  14. Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1142/2013 privind aprobarea procedurilor de practică pentru asistenţi medicali generalişti, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 669 bis din 31 octombrie 2013;
  15. Legea nr. 282/2005 republicată, privind organizarea activităţii de transfuzie sanguină, donarea de sânge şi componente sanguine de origine umană, precum şi asigurarea calităţii şi securităţii sanitare, în vederea utilizării lor terapeutice;
  16. O.M.S. nr. 1224/2006 pentru aprobarea Normelor privind activitatea unităţilor de transfuzie sanguină din spitale;
  17. Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
  18. Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificările și completările ulterioare;
  19. O.M.S. nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003;

 

INFIRMIERE/ÎNGRIJITOARE/BRANCARDIERI  
  1. Ordinul M.S. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. O.M.S. nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Gestionarea deseurilor medicale – ORDIN 1226 /2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale. Definitii/Clasificari/Colectare la locul producerii/Ambalarea deseurilor/Depozitare temporara.
  4. O.M.S nr. 1101/2016 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare;
  5. Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

ASISTENT MEDICAL SPECIALITATEA FARMACIE 
  1. Cristea AN. Farmacologie generala, Ed. Didactica si Pedagocica, Bucuresti, editia a II a (revazuta si adaugita), 2009 (cu tiraj prelungit in 2011)
  2. Cristea  AN (sub redactia).Tratat de farmacologie, Ed. Medicala, Bucuresti 2005.
  3. Dobrescu D, Negres S., Dobrescu L., McKinnon R, Memomed 2016, ed. A 22-a, Editura Universitara, Bucuresti, 2016.
  4. Ciulei I, Grigorescu Fm, Stanescu U., Plante medicinale, fitochimie si fitoterapie, vol. 2, Ed. Medicala, Bucuresti 1993.
  5. Leucuta S. Tehnologie farmaceutica industriala, Ed. Dacia, 2001.
  6. Popovici I., Lupuliasa D. Tehnologie farmaceutica vol. I, Ed. Polirom, Iasi, editia a IV-a, 2017; Popovici I., Lupuliasa D. Tehnologie farmaceutica vol. III, Ed. Polirom, Iasi, editia a II-A 2017.
  7. Farmacopeea Romana, editia a X-a, Ed. Medicala, Bucuresti, 1993.
  8. Memomed 2018-Editia 24-Editura Universitara Bucuresti,2018;
  9. Paunescu T, Maftei I., Hossu T., Mosteanu T., – Apifitoterapia –Ed. Apimondia, Bucuresti 1988;
  10. Istudor V. – Farmacognozie. Fitochimie, Fitoterapie, vol. I si II, Ed. Medicala Bucuresti,2001.
  11. Legea nr. 46/2003 privind drepturile pacientului, publicata in Monitorul Oficial, al Romaniei, partea I, nr. 51, din 29 ianuarie 2003, cu modificarile si completarile ulterioare;
  12. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moasa si a profesiei de asistent medical, precum si organizarea si functionarea Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I nr. 785/24.11.2008, aprobata prin legea 53/2014, cu modificarile si completarile ulterioare.
  13. Codul de etica si deontologie al asistentului medical generalist, al moasei si al asistentului medical din Romania, adoptat prin Hotararea Adunarii Generale Nationale a Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania nr. 2/9 iulie 2009, publicata in Monitorul oficial al Romaniei, partea I, nr. 560 din 12 august 2009;
  14. Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1226/03 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale, publicat in Monitorul oficial al Romaniei, partea I, nr. 855 din 18 decembrie 2012;
  15. Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1101/30.09.2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicali in unitatile sanitare;
  16. Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1410/12.12.2016 privind aplicarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 1009/15 decembrie 2016.

 

ASISTENT MEDICAL SPECIALITATEA RADIOLOGIE 
  1. Mihai Lungeanu, Manual de tehnica radiologica, Editura medicala, 1988
  2. S.A. Georgescu, C.Zaharia, Radiologie si Imagistica medicala, Ed.Universitara “carol Davila”, 2003;
  3. Legea nr 111/1996, republicată, privind desfășurarea în siguranță, reglementarea, autorizarea și controlul activităților nucleare;
  4. O.M.S. nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1226/03 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale, publicat in Monitorul oficial al Romaniei, partea I, nr. 855 din 18 decembrie 2012;
  6. Ordinul M.S. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările şi completările ulterioare.
  7. Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.
  8. Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificările și completările ulterioare;
  9. O.M.S. nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003.
  10. Codul de etică şi deontologie al asistentului medical;

 

OPERATOR DEBUTANT:
  1. Legea nr. 95/2006, republicată privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ultrioare, TITLUL VII – SPITALE;
  2. Utilizare Microsoft Office Suite (Word, Excell);
  3. Ordinul M.S nr. 1857/30.05.2023 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Hotararii Guvernului 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a contractului cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanitate;
  4. Hotararea Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii si a contractului cadru care reglementeaza conditiile acordarii asistentei medicale, a medicamentelor si a dispozitivelor medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate.

 

PSIHOLOG PRACTICANT:
  1. Elemente de psihoterapie, Holdevici I., Ed. MAR, Constanta, 2005;
  2. Tratat de igiena mintala, Enachescu C., Ed. Polirom, 2004;
  3. Psihologie clinica si psihoterapie. Fundamente, David D., Ed. Polirom, Iasi, 2006;
  4. Dimensiunea psihosociala a practicii medicale, Luban-Plozza B., Iamandescu I.B., Ed. InfoMedica, 2002;
  5. DSM V-TM, Manualul de diagnostic si statistica a tulburarilor mintale, Editura Medicala CALLISTO, 2016;
  6. Tratat de psihopatologie si psihiatrie pentru psihologi, Tudose F., Tudose C., Dobranici L., Ed. Trei, Bucuresti, 2011;
  7. Legea psihologului – Legea nr. 213/2004; Norme metodologice;
  8. Teorie şi practică în psihodiagnoză, Minulescu M., Ed. Fundaţiei România de Mâine, Bucureşti, 2003.

 

SERVICIUL ADMINISTRATIV:

șofer autosanitară II 

  1. O.M.S.  nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare.
  2. O.M.S. nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările și completările ulterioare.
  3. H.G. nr. 857/2011 privind stabilirea și sancționarea contravențiilor la normele din domeniul sănătații publice, cu modificările și completările ulterioare.
  4. Legea nr. 481/2004 republicată, privind protectia civila
  5. Legea nr. 307/2006 republicată, apararea impotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare;
  6. OMAI nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
  7. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

îngrijitoare 

  1. O.M.S. nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările și completările ulterioare
  2. O.M.S. 1226 /2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale, cu modificările și completările ulterioare.  Definitii/Clasificari/Colectare la locul producerii/Ambalarea deseurilor/Depozitare temporara.
  3. O.M.S nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare;
  4. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare

 

portar 

  1. Legea nr. 481/2004, privind protectia civila;
  2. Legea nr. 307/2006, apararea impotriva incendiilor;
  3. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
  4. Legea nr. 333/2003, privind paza obiectivelor;
  5. HG 301/2012, pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a legii 333/2003.
  6. OMAI nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

garderobier

  1. O.M.S. nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările și completările ulterioare
  2. O.M.S. 1226 /2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale, cu modificările și completările ulterioare.  Definitii/Clasificari/Colectare la locul producerii/Ambalarea deseurilor/Depozitare temporara.
  3. O.M.S nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare;
  4. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare

 

muncitor necalificat I 

  1. O.M.S.  nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare.
  2. O.M.S. nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările și completările ulterioare.
  3. Legea nr. 481/2004 republicată, privind protectia civila
  4. Legea nr. 307/2006 republicată, apararea impotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

muncitor calificat II – telefonist

  1. O.U.G. nr. 34/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național Unic pentru apeluri de urgență, cu modificările și cmpletările ulterioare: Cap. I – Dispoziții Generale și Cap. IV – Funcționarea SNUAU;
  2. Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr. 307/2006 republicată, apararea impotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare

 

SERVICIUL ADMINISTRATIV – BLOC ALIMENTAR

Muncitor calificat IV – bucătar

  1. H.G. nr. 924/11.08.2005 privind aprobarea regulilor generale pentru igiena produselor alimentare;
  2. O.M.S. nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările și completările ulterioare.
  3. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.
  4. O.M.S. nr. 976/1998 pentru aprobarea Normelor de igienă privind producţia, prelucrarea, depozitarea, păstrarea, transportul şi desfacerea alimentelor, cu modificările și completările ulterioare.
  5. Manual de Dietetica – Prof. Dr. Docent Iulian Mincu, Editura Medicala- Bucuresti 1973

 

Muncitor necalificat I

  1. H.G. nr. 924/11.08.2005 privind aprobarea regulilor generale pentru igiena produselor alimentare;
  2. O.M.S. nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările și completările ulterioare.
  3. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.
  4. O.M.S. nr. 976/1998 pentru aprobarea Normelor de igienă privind producţia, prelucrarea, depozitarea, păstrarea, transportul şi desfacerea alimentelor, cu modificările și completările ulterioare.
  5. O.M.S.  nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare.

 

SERVICIUL TEHNIC:

Muncitor calificat I – fochist 

  1. Ordinul ministrului economiei, comerțului și mediului de afaceri nr. 663/2010, publicat în M.O. al României, Partea I, nr. 385 bis/ 10.06.2010 pentru aprobarea Prescripției tehnice PT C9-2010 ”Cazane de apă caldă, cazane de abur de joasă presiune”, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Prescriptii tehnice I.S.C.I.R. specifice – Cerinte tehnice privind montarea, instalarea, exploatarea, verificarea tehnica și repararea cazanelor de abur si de apa fierbinte, supraincalzitoarelor si a economizoarelor independente;
  3. Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor cu toate modificările și completările ulterioare;

 

Economist debutant

  1. Legea nr. 95/2006, republicată, privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 390 din 23 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. O.M.S. nr. 919/2006 privind aprobarea normelor metodologice de înregistrare, stocare, prelucrare și transmitere a informațiilor legate de activitatea spitalului;
  4. Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
  5. Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare.

 

SERVICIUL SALARIZARE
  1. Legea nr. 53/2003, republicată, privind Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Legea nr. 95/2006, republicată privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ultrioare, TITLUL VII – SPITALE;
  3. Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Legea nr. 544/2001 privind liberal acces la informaţiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Legea nr. 367/2022 privind dialogul social, cu modificările și completările ulterioare;
  6. Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
  7. Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), cu modificările și completările ulterioare;
  8. H.G. nr. 153/2018 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea locurilor de muncă, a categoriilor de personal, a mărimii concrete a sporului pentru condiții de muncă prevăzut în anexa nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, precum și a condițiilor de acordare a acestuia, pentru familia ocupațională de funcții bugetare “Sănătate și asistență socială”;
  9. H.G. nr. 917/2017 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea locurilor de muncă, a categoriilor de personal, a mărimii concrete a sporului pentru condiţii de muncă, precum şi a condiţiilor de acordare a acestuia pentru familia ocupaţională de funcţii bugetare “Administraţie” din administraţia publică centrală;
  10. H.G. nr. 250/1992, republicată, privind concediul de odihnă şi alte concedii ale salariaţilor din administraţia publică, din regiile autonome cu specific deosebit şi din unităţile bugetare, cu modificările și completările ulterioare;
  11. O.U.G. nr. 8/2009 privind acordarea voucherelor de vacanță, cu modificările și completările ulterioare;
  12. O.U.G. nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscală, combaterea evaziunii fiscale, pentru modificarea şi completarea unor acte normative, precum şi pentru prorogarea unor termene, cu modificările și completările ulterioare;
  13. O.U.G. nr. 96/2003 privind protecția maternității la locurile de muncă, cu modificările și completările ulterioare.
  14. O.M.S nr. 870/2004 pentru aprobarea Regulamentului privind timpul de muncă, organizarea şi efectuarea gărzilor în unităţile publice din sectorul sanitar, cu modificările și completările ulterioare;
  15. O.M.S. nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea în funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările și completările ulterioare;
  16. O.M.S. nr. 919/2006 privind aprobarea normelor metodologice de înregistrare, stocare, prelucrare și transmitere a informațiilor legate de activitatea spitalului;
  17. O.M.S. nr. 1502/2016 pentru aprobarea componenţei şi a atribuţiilor Consiliului etic care funcţionează în cadrul spitalelor publice;

 

SERVICIUL COMUNICARE, RELAȚII CU PUBLICUL ȘI SECRETARIAT

Referent de specialitate gradul I/Referent de specialitate debutant

  1. Legea nr. 95/2006, republicată privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ultrioare, TITLUL VII – SPITALE;
  2. Legea nr. 53/2003, republicată, privind Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr. 46/2003, legea drepturilor pacientului, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare; Legea nr. 176/2010 privind integritatea în exercitarea funcţiilor şi demnităţilor publice, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, precum şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), cu modificările și completările ulterioare;
  6. H.G. nr 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
  7. O.M.S. nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificările și completările ulterioare;
  8. H.G. nr 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
  9. O.M.S. nr. 1502/2016 pentru aprobarea componenţei şi a atribuţiilor Consiliului etic care funcţionează în cadrul spitalelor publice;
  10. O.M.S. nr. 1573/2016 privind aprobarea modelului declaraţiei de avere şi al declaraţiei de interese, cu modificările și completările ulterioare;

 

SERVICIUL FINANCIAR/SERVICIUL CONTABILITATE ȘI GESTIUNE:
  1. Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2.634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 923/2014, republicat pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificările şi completările ultrioare;
  6. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor propria, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. Hotărârea Guvernului nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fără plată şi de valorificare a bunurilor aparţinând instituţiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
  8. Ordonanţa de urgenţă nr. 146/2002 privind formarea şi utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  9. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1235/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 146/2002, cu modificările și completările ulterioare;
  10.  Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de funcţionare a sistemului naţional de raportare – Forexebug, cu modificările și completările ulterioare;
  11. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările și completările ulterioare;
  12. Hotărârea Guvernului nr. 72/2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor fixe la instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  13. Legea nr. 95/2006, republicată privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ultrioare, TITLUL VII – SPITALE.

 

SERVICIUL ACHIZIȚII PUBLICE APROVIZIONARE:

Economist debutant

  1. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 390 din 23 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 423 din 6 iunie 2016, cu modificările şi completările ulterioare;

 

Economist specialist gradul IA

  1. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 390 din 23 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 423 din 6 iunie 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 393 din 23 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 98/2017 privind funcţia de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.004 din 18 decembrie 2017, aprobată prin Legea nr. 186/2018, cu modificările şi completările ulterioare, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Anexa nr. 1 la Hotărârea de Guvern nr. 419 din 8 iunie 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență nr. 98/2017 privind funcția de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii
    1. Tematica:
      1. Capitolul II Desfășurarea activității de control ex ante al documentației de atribuire, anunțului de participare/ de participare simplificat/de concurs/de concesionare, al anunțului de tip erată și al propunerii de răspuns la solicitările de clarificări/informații suplimentare – integral
      2. Capitolul III Desfășurarea activității de control al procesului de evaluare a ofertelor/candidaturilor și de atribuire a contractului – integral
      3. Capitolul IV Aspecte specifice ale controlului ex ante al procedurilor de negociere fără publicare prealabilă și al modificărilor contractuale – integral
      4. Capitolul V Avizul conform al ANAP – integral
      5. Capitolul VI Procedura de conciliere – integral
  6. Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 652 din 28 august 2015
    1. Tematica: Titlul XX – Dispozitive medicale
  7. Ordonanța Guvernului nr. 119 din 31 august 1999, republicată, privind controlul intern si controlul financiar preventiv;
    1. Tematica:
      1. Articolul 2 Definiții – integral
      2. Articolul 3 Obiectivele generale ale controlului intern/managerial- integral
      3. Articolul 6 Obiectul controlului financiar preventiv- integral
  8. Legea nr. 500 din 11 iulie 2002 privind finanţele publice;
    1. Tematica:  Secţiunea a 4- a Execuţia bugetară – art. 52

 

SERVICIUL CONTRACTARE TRANSPORT:

Economist debutant

  1. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 390 din 23 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 423 din 6 iunie 2016, cu modificările şi completările ulterioare;

 

Economist specialist gradul IA

  1. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 390 din 23 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 423 din 6 iunie 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 393 din 23 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 98/2017 privind funcţia de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.004 din 18 decembrie 2017, aprobată prin Legea nr. 186/2018, cu modificările şi completările ulterioare, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Anexa nr. 1 la Hotărârea de Guvern nr. 419 din 8 iunie 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență nr. 98/2017 privind funcția de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii
    1. Tematica:
      1. Capitolul II Desfășurarea activității de control ex ante al documentației de atribuire, anunțului de participare/ de participare simplificat/de concurs/de concesionare, al anunțului de tip erată și al propunerii de răspuns la solicitările de clarificări/informații suplimentare – integral
      2. Capitolul III Desfășurarea activității de control al procesului de evaluare a ofertelor/candidaturilor și de atribuire a contractului – integral
      3. Capitolul IV Aspecte specifice ale controlului ex ante al procedurilor de negociere fără publicare prealabilă și al modificărilor contractuale – integral
      4. Capitolul V Avizul conform al ANAP – integral
      5. Capitolul VI Procedura de conciliere – integral
  6. Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 652 din 28 august 2015
    1. Tematica: Titlul XX – Dispozitive medicale
  7. Ordonanța Guvernului nr. 119 din 31 august 1999, republicată, privind controlul intern si controlul financiar preventiv;
    1. Tematica:
      1. Articolul 2 Definiții – integral
      2. Articolul 3 Obiectivele generale ale controlului intern/managerial- integral
      3. Articolul 6 Obiectul controlului financiar preventiv- integral
  8. Legea nr. 500 din 11 iulie 2002 privind finanţele publice;
    1. Tematica: Secţiunea a 4- a Execuţia bugetară – art. 52

 

Șofer II

  1. O.U.G. nr. 195/2002 *** Republicată, privind circulaţia pe drumurile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  2. H.G. nr. 1391/2006 pentru aprobarea Regulamentului de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare
    1. Tematica:
      1. Capitolul II – Domeniu de aplicare
      2. Capitolul III – Obligaţiile angajatorilor
      3. Capitolul IV – Obligaţiile lucrătorilor
      4. Capitolul VI – Comunicarea, cercetarea, înregistrarea şi raportarea evenimentelor
      5. Capitolul X – Autorităţi competente şi instituţii cu atribuţii în domeniu

 

Notă: În cazul în care apar modificări ale actelor normative după publicarea anunţului, candidaţii au obligaţia să cunoască forma în vigoare la data susţinerii probei scrise.

Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Spitalului Universitar de Urgenţă Bucureşti – Splaiul Independenţei nr.169, sector 5, Bucuresti – Serviciul Resurse Umane – tel.: 021/318.05.22 int.195, 304 sau 395 şi pe pagina de internet a unităţii, respectiv www.suub.ro .

MANAGER 

PROF. UNIV. DR. CÎRSTOIU FLORIN CĂTĂLIN

 

Director Resurse Umane interimar

 Ref. Spec. Iliescu Laura Daniela