Anunt concurs pentru ocuparea unui post vacant pe durată nedeterminată de medic specialist specialitatea chirurgie plastică – Ambulatoriul de specialitate SUUB Chitila

Nr. 74159/11.11.2024

ANUNŢ

Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti (Cod fiscal 4283570) organizează concurs în conformitate cu O.M.S. nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante şi temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice sau din direcţiile de sănătate publică, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi sau din direcţiile de sănătate publică, respectiv a funcţiei de farmacist-şef în unităţile sanitare publice cu paturi, cu modificările și completările ulterioare pentru ocuparea unui post contractual vacant de executie pe durată nedeterminată cu normă întreagă de medic specialist specialitatea chirurgie plastică, estetică şi microchirurgie reconstructivă la Secția exterioară – Ambulatoriul de specialitate SUUB Chitila cabinet Chirurgie plastică, estetică şi microchirurgie reconstructivă.

 

Condiții generale de ocupare:

  • a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  • b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  • c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  • e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  • f) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  • g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  • h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiții specifice de ocupare:

  • a) diploma de licenţă,
  • b) certificat/adeverință de confirmare în gradul profesional al postului și în specialitatea postului,
  • c) stagiul de rezidențiat terminat,
  • d) Certificat de membru al Colegiului Medicilor,  cu aviz de liberă practică pentru anul în curs.

 

Dosarele de concurs se depun la sediul  Spitalului Universitar de Urgenţă Bucureşti – Splaiul Independenţei nr. 169, sector 5, Bucuresti, Serviciul Resurse Umane și trebuie să conțină următoarele documente:

  • a) formularul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice (H.G. nr. 1.336/2022);
  • b) copia de pe diploma de licenţă şi certificatul de confirmare în gradul profesional ;
  • c) copie a certificatului de membru al organizaţiei profesionale cu viza pe anul în curs;
  • d) dovada/înscrisul din care să rezulte că nu i-a fost aplicată una dintre sancţiunile prevăzute la art. 455 alin. (1) lit. e) sau f), la art. 541 alin. (1) lit. d) sau e), respectiv la art. 628 alin. (1) lit. d) sau e) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • e) acte doveditoare pentru calcularea punctajului prevăzut în anexa nr. 3 la Ordinul 166/2023;
  • f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  • g) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  • h) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  • i) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  • j) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  • k) curriculum vitae, model comun european.

 

Documentele prevăzute la lit. d) şi f) sunt valabile 3 luni şi se depun la dosar în termen de valabilitate.

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

Copiile de pe actele prevăzute la  lit. b), c), i) şi j), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (6) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea “conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevăzut la lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice

Concursul va consta în următoarele etape si se va desfasura la termenele stabilite în calendarul de concurs afișat:

  • a) selecţia dosarelor pentru înscriere (A) şi pentru stabilirea punctajului rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D), prevăzută în anexa nr. 3 la ordin;
  • b) proba scrisă (proba B)
  • c) proba clinică (proba C).

 

Rezultatele selecţiei dosarelor de concurs şi punctajul rezultat din analiza şi evaluarea activităţii profesionale şi ştiinţifice pentru proba suplimentară de departajare (proba D) se afişează cu menţiunea “admis” sau “respins”, însoţită, după caz, de motivul respingerii.

Sunt declaraţi admişi candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte la proba scrisă, respectiv 50 de puncte la proba clinică/practică, după caz.

În urma susţinerii tuturor probelor vor fi declaraţi admişi candidaţii care au realizat un punctaj minim de 50 de puncte, în urma calculării mediei aritmetice.

Pentru stabilirea clasificării finale a candidaţilor, în cazul candidaţilor cu punctaje egale, după desfăşurarea tuturor probelor de concurs, se declară admis candidatul care a obţinut punctajul cel mai mare la proba scrisă (B), iar dacă egalitatea se menţine candidaţii aflaţi în această situaţie vor fi departajaţi pe baza punctajului obţinut si anunţat odată cu selecţia dosarelor de concurs la proba suplimentară de departajare (proba D), anexa nr. 3 la ordin.

Obţinerea postului se face strict în ordinea descrescătoare a punctajului realizat.   

Concursul se va desfășura la Spitalul Universitar de Urgență București – Secția Clinică Chirurgie plastică, estetică şi microchirurgie reconstructivă, conform calendarului de concurs afișat.

CALENDAR CONCURS

DATA

Publicare/afișare anunț

11.11.2024

Depunere dosare concurs

12.11.2024 – 25.11.2024
Luni – Vineri orele 08.00 – 13.00

Afișare rezultate selecție dosare și punctajul rezultat din analiza și evaluarea activității profesionale și științifice

26.11.2024, orele 13.00

Depunere contestații rezultat selecție dosare

27.11.2024, orele 08.00 – 13.00

Afișare rezultate contestații selecție dosare

28.11.2024, orele 13.00

Proba scrisă

29.11.2024, ora 09.00

Deschiderea lucrărilor în prezența candidaților
Comunicarea/Afișarea rezultate proba scrisă
29.11.2024, ora 15.00

Depunere contestații proba scrisă

02.12.2024, orele 08.00 – 15.00

Soluționare contestații proba scrisă/
Afișare rezultate contestații proba scrisă
03.12.2024, ora 12.00

Proba clinică

04.12.2024, ora 09.00

Comunicare/Afișare rezultate proba clinică

04.12.2024, ora 13.00

Depunere contestații proba clinică

04.12.2024, ora 13.00 – 05.12.2024, ora 13.00
Comunicare/Afișare rezultate contestații proba clinică/ Afișare rezultate finale

06.12.2024, orele 12.00

Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Spitalului Universitar de Urgenţă Bucureşti – Splaiul Independenţei nr.169, sector 5, Bucuresti – Serviciul Resurse Umane – tel.: 021/318.05.22 int.195, 304 sau 395 şi pe pagina de internet a unităţii, respectiv www.suub.ro, pe site-ul M.S. și pe portalul posturi.gov.ro.

MANAGER 

PROF. UNIV. DR. CÎRSTOIU FLORIN CĂTĂLIN

Director Resurse Umane interimar

Ref. Spec. Iliescu Laura Daniela