Anunt pentru ocuparea pe durată nedeterminată a unor posturi de execuție contractuale vacante cu normă întreagă

 

Nr. 83861/12.12.2024

ANUNŢ

Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti (Cod fiscal 4283570) organizează concurs conform H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu O.M.S. nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea în funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările și completările ulterioare, pentru ocuparea pe durată nedeterminată a următoarelor posturi de execuție contractuale vacante cu normă întreagă:

 

CENTRUL DE RADIOTERAPIE ONCOLOGICĂ

Asistent medical principal cu studii postliceale specialitatea medicina generală1 post 

  • Minim 5 ani vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;
  • Certificat de grad principal specialitatea medicină generală

Asistent medical cu studii superioare specialitatea medicina generală1 post 

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de licență în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;

Asistent medical cu studii postliceale specialitatea radiologie1 post 

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea radiologie;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;

Asistent medical principal cu studii postliceale specialitatea radiologie3 posturi 

  • Minim 5 ani vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea radiologie;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;
  • Certificat de grad principal specialitatea radiologie

 

Tehnician medical principal cu studii superioare specialitatea radiologie1 post 

  • Minim 5 ani vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de licență în specialitatea radiologie;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;
  • Certificat de grad principal specialitatea radiologie

 

Tehnician medical debutant cu studii superioare specialitatea radiologie1 post 

  • Nu necesită vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de licență în specialitatea radiologie;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;

 

Infirmieră debutantă – 2 posturi 

  • Nu necesită vechime în funcţia de infirmieră
  • Scoală generală absolvită;
  • Curs de infirmiere autorizat;

 

  Îngrijitoare – 6 posturi:

  • Şcoală generală absolvită;
  • Nu necesita vechime în funcţia de îngrijitoare

 

LABORATOR DE RADIOLOGIE UPU

Asistent medical principal cu studii postliceale specialitatea radiologie3 posturi 

  • Minim 5 ani vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea radiologie;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;
  • Certificat de grad principal specialitatea radiologie

 

SECȚIA CLINICĂ OBSTETRICĂ GINECOLOGIE

Moasă principală cu studii superioare specialitatea obstetrică ginecologie1 post 

  • Minim 5 ani vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de licență în specialitatea obstetrică ginecologie;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;
  • Certificat de grad principal specialitatea obstetrică ginecologie

 

Asistent medical principal cu studii superioare specialitatea medicină generală1 post

  • Minim 5 ani vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de licență în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
  • Certificat de grad principal specialitatea medicină generală

 

SECȚIA EXTERIOARĂ AMBULATORIUL DE SPECIALITATE SUUB CHITILA

Asistent medical cu studii postliceale specialitatea medicina generală15 posturi 

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

 

FARMACIE

Asistent medical principal cu studii postliceale specialitatea farmacie2 posturi 

  • Minim 5 ani vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea farmacie;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
  • Certificat de grad principal specialitatea farmacie

 

LABORATOR CLINIC RADIOLOGIE – IMAGISTICĂ MEDICALĂ

Asistent medical principal cu studii postliceale specialitatea radiologie1 post 

  • Minim 5 ani vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea radiologie;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;
  • Certificat de grad principal specialitatea radiologie

Asistent medical cu studii postliceale specialitatea medicină generală2 posturi

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

 

Îngrijitoare – 1 post:

  • Şcoală generală absolvită;
  • Nu necesita vechime în funcţia de îngrijitoare

 

PE SPITAL

Asistent medical cu studii superioare specialitatea medicină generală2 posturi

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de licență în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

 

Asistent medical cu studii postliceale specialitatea medicină generală10 posturi

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

 

Asistent medical principal cu studii superioare specialitatea medicină generală18 posturi

  • Minim 5 ani vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de licență în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
  • Certificat de grad principal specialitatea medicină generală

 

Asistent medical principal cu studii postliceale specialitatea medicină generală37 posturi

  • Minim 5 ani vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare în specialitatea medicină generală;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi asigurării de răspundere civilă (în copie), în termen de valabilitate
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
  • Certificat de grad principal specialitatea medicină generală

Infirmieră – 39 posturi 

  • Minim 6 luni vechime în funcţia de infirmieră;
  • Scoală generală absolvită;
  • Curs de infirmiere autorizat;

Îngrijitoare – 17 posturi:

  • Şcoală generală absolvită;
  • Nu necesita vechime în funcţia de îngrijitoare

Brancardier – 6 posturi

  • Şcoală generală absolvită;
  • Nu necesita vechime în funcţia de brancardier
  • Curs de brancardieri autorizat;

   

SERVICIUL ADMINISTRATIV:

Șofer autosanitară II – 1 post 

  • Diplomă de bacalaureat sau diplomă de absolvire a liceului
  • Minim 3 ani vechime ca şofer (conducător auto profesionist)
  • Permis de conducere pentru şofer profesionist valabil pentru autovehicule din categoriile b şi c
  • Certificat ambulanțier

 

SERVICIUL TEHNIC:

Muncitor calificat I – electrician – 1 post

  • Diplomă de absolvire a școlii generale sau diplomă de studii medii
  • Certificat de absolvire curs electrician
  • Vechime în meserie 9 ani

 

SERVICIUL RESURSE UMANE:

Referent de specialitate debutant – 1 post

  • Studii superioare absolvite cu examen de licenţă
  • Nu necesita vechime în funcţie

 

SERVICIUL FINANCIAR:

Economist specialist gradul IA – 2 posturi 

  • Studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul economic
  • Minim 6 ani şi 6 luni vechime în specialitatea studiilor

 

SERVICIUL ACHIZIȚII PUBLICE APROVIZIONARE:

Economist debutant – 1 post

  • Studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul economic
  • Nu necesita vechime în funcţie

 

Referent de specialitate gradul I – 1 post 

  • Studii superioare absolvite cu examen de licenţă
  • Certificat calificare expert achizitii publice
  • Minim 6 ani şi 6 luni vechime în specialitatea studiilor

 

SERVICIUL CONTRACTARE TRANSPORT:

Economist specialist gradul IA – 1 post 

  • Studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul economic
  • Certificat calificare expert achizitii publice
  • Minim 6 ani şi 6 luni vechime în specialitatea studiilor

 

Poate ocupa un post vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

  1. a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  2. b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  8. h) nu a comis infracţiunile prevăzute la 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

 

Pentru înscrierea la concurs candidaţii se vor prezenta de luni până vineri între orele 09.00 – 13.00 la Spitalul Universitar de Urgență București – Serviciul Resurse Umane cu UN DOSAR PLIC care va conţine OBLIGATORIU următoarele documente:

  • a) cerere de înscriere la concurs;
  • b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  • c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  • d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  • e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  • f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  • g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  • h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  • i) curriculum vitae, model comun european.

 

Actele prevăzute la lit. b), c), d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Concursul va consta într-o probă scrisă şi interviu.

  • Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări şi/sau în rezolvarea unui test-grilă, şi testează cunoştinţele teoretice ale candidatului în vederea ocupării postului vacant pentru care candidează.
  • În cadrul interviului se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidatului în vederea ocupării postului vacant pentru care candidează, şi are următoarele criterii de evaluare:
    • abilităţi şi cunoştinţe impuse de funcţie;
    • capacitatea de analiză şi sinteză;
    • motivaţia candidatului;
    • comportamentul în situaţiile de criză;
    • abilităţi de comunicare;
    • iniţiativă şi creativitate.

 

Precizări suplimentare: 

Sunt declaraţi admişi la probele de concurs candidaţii care obţin minimul 50 de puncte.

 

La selecția dosarelor nu se vor lua în considerare dosarele de concurs:

  1. depuse pentru alte locuri de muncă decât cele mențioante în anunțul de concurs;
  2. depuse pentru mai multe posturi în aceiași cerere din cele mențioante în anunțul de concurs;
  3. depuse în afara perioadei de înscriere.

Candidaţii se vor prezenta în sala de concurs cu cartea de identitate în original.  

 

CALENDARUL DE DESFĂŞURARE AL CONCURSULUI:

CALENDAR CONCURS

DATA

Publicare/afișare anunț

16.12.2024

înscrierea candidaţilor la Serviciul Resurse Umane Spitalul Universitar de Urgență București
17.12.2024 – 09.01.2025
Luni – Vineri orele 09.00 – 13.00

selecţie dosare

10.01.2025

afişarea rezultatelor de verificare a dosarelor, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro )

13.01.2025, orele 15.00
formularea contestaţiilor faţă de rezultatele de verificare a dosarelor (contestațiile se vor depune la Serviciul Resurse Umane)14.01.2025, orele 08.00 – orele 15.00

afişarea rezultatelor contestaţiilor faţă de rezultatele de verificare a dosarelor, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro )15.01.2025, orele 15.00

susţinerea probei scrise la sediul SUUB – Amfiteatrul mare – etaj 116.01.2025, ora 09.00

afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului
( www.suub.ro )

17.01.2025, ora 15.00

formularea contestaţiilor faţă de rezultatele probei scrise
(contestațiile se vor depune la Serviciul Resurse Umane)
20.01.2025, orele 08.00 – orele 15.00

afişarea rezultatelor contestaţiilor la proba scrisa, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro )21.01.2025, ora 14.00

susţinerea probei interviu la sediul SUUB – Amfiteatrul mare – etaj 122.01.2025, ora 09.00

afişarea rezultatelor probei interviu, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului
( www.suub.ro )

23.01.2025, ora 13.00

formularea contestaţiilor faţă de rezultatele probei interviu (contestațiile se vor depune la Serviciul Resurse Umane)27.01.2025, orele 08.00 – orele – 13.00

afişarea rezultatelor contestaţiilor la proba interviu și afişarea rezultatelor finale, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro )28.01.2025, orele 14.00

BIBLIOGRAFIE CONCURS

 

ASISTENTI MEDICALI SPECIALITATEA MEDICINĂ GENERALĂ 

  1. Îngrijirea omului bolnav și a omului sănătos, Chiru Florian, 2011;
  2. Tehnici de evaluare și îngrijiri acordate de asistenții medicali – ghid de nursing, Lucreția Titircă, 2011;
  3. Urgențe medicale – manual sinteză pentru asistentele medicale, Chiru Florian și Crin Marcian, 2012;
  4. Medicina internă pentru cadre medii, C. Borundel, 2011;
  5. Urgențele medico-chirurgicale sinteze, Lucretia Titirca, 2008
  6. Ingrijiri speciale acordate pacientilor de catre asistentii medicali, Lucretia Titirca, 2009
  7. Chirurgie pentru cadre medii S. Daschievici si M. Mihailescu, 2012
  8. Codul de etică şi deontologie al asistentului medical;
  9. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum si organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.785 din 24.11.2008, cu modificările şi completările ulterioare;
  10. O.M.S. nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare, cu modificările şi completările ulterioare;
  11. O.M.S. nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
  12. O.M.S. nr.1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale;
  13. O.M.S. nr.1142/2013 privind aprobarea procedurilor de practică pentru asistenţi medicali generalişti*);
  14. Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1142/2013 privind aprobarea procedurilor de practică pentru asistenţi medicali generalişti, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 669 bis din 31 octombrie 2013;
  15. Legea nr. 282/2005 republicată, privind organizarea activităţii de transfuzie sanguină, donarea de sânge şi componente sanguine de origine umană, precum şi asigurarea calităţii şi securităţii sanitare, în vederea utilizării lor terapeutice;
  16. O.M.S. nr. 1224/2006 pentru aprobarea Normelor privind activitatea unităţilor de transfuzie sanguină din spitale;
  17. Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
  18. Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificările și completările ulterioare;
  19. O.M.S. nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003;

 

SECȚIA CLINICĂ OBSTETRICĂ GINECOLOGIE

MOAȘĂ SPECIALITATEA OBSTETRICĂ GINECOLOGIE 

  1. Virgil Ancăr, Crângu Ionescu – Obstetrică – Editura Național 2012;
  2. Virgil Ancăr, Crângu Ionescu – Ginecologie – Editura Național 2008;
  3. Îngrijirea omului bolnav și a omului sănătos, Chiru Florian, 2011;
  4. Tehnici de evaluare și îngrijiri acordate de asistenții medicali – ghid de nursing, Lucreția Titircă, 2011;
  5. Urgențe medicale – manual sinteză pentru asistentele medicale, Chiru Florian și Crin Marcian, 2012;
  6. Medicina internă pentru cadre medii, C. Borundel, 2011;
  7. Urgențele medico-chirurgicale sinteze, Lucretia Titirca, 2008
  8. Ingrijiri speciale acordate pacientilor de catre asistentii medicali, Lucretia Titirca, 2009
  9. Chirurgie pentru cadre medii S. Daschievici si M. Mihailescu, 2012
  10. Codul de etică şi deontologie al asistentului medical;
  11. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum si organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.785 din 24.11.2008, cu modificările şi completările ulterioare;
  12. O.M.S. nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare, cu modificările şi completările ulterioare;
  13. O.M.S. nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
  14. O.M.S. nr.1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale;
  15. O.M.S. nr.1142/2013 privind aprobarea procedurilor de practică pentru asistenţi medicali generalişti*);
  16. Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1142/2013 privind aprobarea procedurilor de practică pentru asistenţi medicali generalişti, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 669 bis din 31 octombrie 2013;
  17. Legea nr. 282/2005 republicată, privind organizarea activităţii de transfuzie sanguină, donarea de sânge şi componente sanguine de origine umană, precum şi asigurarea calităţii şi securităţii sanitare, în vederea utilizării lor terapeutice;
  18. O.M.S. nr. 1224/2006 pentru aprobarea Normelor privind activitatea unităţilor de transfuzie sanguină din spitale;
  19. Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
  20. Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificările și completările ulterioare;
  21. O.M.S. nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003;

 

ASISTENT MEDICAL PRINCIPAL CU STUDII SUPERIOARE SPECIALITATEA MEDICINĂ GENERALĂ

  1. Virgil Ancăr, Crângu Ionescu – Obstetrică – Editura Național 2012;
  2. Virgil Ancăr, Crângu Ionescu – Ginecologie – Editura Național 2008;
  3. Îngrijirea omului bolnav și a omului sănătos, Chiru Florian, 2011;
  4. Tehnici de evaluare și îngrijiri acordate de asistenții medicali – ghid de nursing, Lucreția Titircă, 2011;
  5. Urgențe medicale – manual sinteză pentru asistentele medicale, Chiru Florian și Crin Marcian, 2012;
  6. Medicina internă pentru cadre medii, C. Borundel, 2011;
  7. Urgențele medico-chirurgicale sinteze, Lucretia Titirca, 2008
  8. Ingrijiri speciale acordate pacientilor de catre asistentii medicali, Lucretia Titirca, 2009
  9. Chirurgie pentru cadre medii S. Daschievici si M. Mihailescu, 2012
  10. Codul de etică şi deontologie al asistentului medical;
  11. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum si organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.785 din 24.11.2008, cu modificările şi completările ulterioare;
  12. O.M.S. nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare, cu modificările şi completările ulterioare;
  13. O.M.S. nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
  14. O.M.S. nr.1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale;
  15. O.M.S. nr.1142/2013 privind aprobarea procedurilor de practică pentru asistenţi medicali generalişti*);
  16. Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1142/2013 privind aprobarea procedurilor de practică pentru asistenţi medicali generalişti, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 669 bis din 31 octombrie 2013;
  17. Legea nr. 282/2005 republicată, privind organizarea activităţii de transfuzie sanguină, donarea de sânge şi componente sanguine de origine umană, precum şi asigurarea calităţii şi securităţii sanitare, în vederea utilizării lor terapeutice;
  18. O.M.S. nr. 1224/2006 pentru aprobarea Normelor privind activitatea unităţilor de transfuzie sanguină din spitale;
  19. Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
  20. Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificările și completările ulterioare;
  21. O.M.S. nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003;

 

ASISTENT MEDICAL SPECIALITATEA FARMACIE 

  1. Cristea AN. Farmacologie generala, Ed. Didactica si Pedagocica, Bucuresti, editia a II a (revazuta si adaugita), 2009 (cu tiraj prelungit in 2011)
  2. Cristea  AN (sub redactia).Tratat de farmacologie, Ed. Medicala, Bucuresti 2005.
  3. Dobrescu D, Negres S., Dobrescu L., McKinnon R, Memomed 2016, ed. A 22-a, Editura Universitara, Bucuresti, 2016.
  4. Ciulei I, Grigorescu Fm, Stanescu U., Plante medicinale, fitochimie si fitoterapie, vol. 2, Ed. Medicala, Bucuresti 1993.
  5. Leucuta S. Tehnologie farmaceutica industriala, Ed. Dacia, 2001.
  6. Popovici I., Lupuliasa D. Tehnologie farmaceutica vol. I, Ed. Polirom, Iasi, editia a IV-a, 2017; Popovici I., Lupuliasa D. Tehnologie farmaceutica vol. III, Ed. Polirom, Iasi, editia a II-A 2017.
  7. Farmacopeea Romana, editia a X-a, Ed. Medicala, Bucuresti, 1993.
  8. Memomed 2018-Editia 24-Editura Universitara Bucuresti,2018;
  9. Paunescu T, Maftei I., Hossu T., Mosteanu T., – Apifitoterapia –Ed. Apimondia, Bucuresti 1988;
  10. Istudor V. – Farmacognozie. Fitochimie, Fitoterapie, vol. I si II, Ed. Medicala Bucuresti,2001.
  11. Legea nr. 46/2003 privind drepturile pacientului, publicata in Monitorul Oficial, al Romaniei, partea I, nr. 51, din 29 ianuarie 2003, cu modificarile si completarile ulterioare;
  12. Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moasa si a profesiei de asistent medical, precum si organizarea si functionarea Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I nr. 785/24.11.2008, aprobata prin legea 53/2014, cu modificarile si completarile ulterioare.
  13. Codul de etica si deontologie al asistentului medical generalist, al moasei si al asistentului medical din Romania, adoptat prin Hotararea Adunarii Generale Nationale a Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania nr. 2/9 iulie 2009, publicata in Monitorul oficial al Romaniei, partea I, nr. 560 din 12 august 2009;
  14. Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1226/03 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale, publicat in Monitorul oficial al Romaniei, partea I, nr. 855 din 18 decembrie 2012;
  15. Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1101/30.09.2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicali in unitatile sanitare;
  16. Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1410/12.12.2016 privind aplicarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 1009/15 decembrie 2016.

 

ASISTENT MEDICAL/TEHNICIAN MEDICAL SPECIALITATEA RADIOLOGIE 

  1. Mihai Lungeanu, Manual de tehnica radiologica, Editura medicala, 1988
  2. S.A. Georgescu, C.Zaharia, Radiologie si Imagistica medicala, Ed.Universitara “carol Davila”, 2003;
  3. Legea nr 111/1996, republicată, privind desfășurarea în siguranță, reglementarea, autorizarea și controlul activităților nucleare;
  4. O.M.S. nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 1226/03 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale, publicat in Monitorul oficial al Romaniei, partea I, nr. 855 din 18 decembrie 2012;
  6. Ordinul M.S. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările şi completările ulterioare.
  7. Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.
  8. Legea drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificările și completările ulterioare;
  9. O.M.S. nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003.
  10. Codul de etică şi deontologie al asistentului medical;

 

INFIRMIERE/ÎNGRIJITOARE/BRANCARDIERI  

 

  1. Ordinul M.S. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. O.M.S. nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Gestionarea deseurilor medicale – ORDIN 1226 /2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale. Definitii/Clasificari/Colectare la locul producerii/Ambalarea deseurilor/Depozitare temporara.
  4. O.M.S nr. 1101/2016 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare;
  5. Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

SERVICIUL ADMINISTRATIV:

șofer autosanitară II 

  1. O.M.S.  nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare.
  2. O.M.S. nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările și completările ulterioare.
  3. H.G. nr. 857/2011 privind stabilirea și sancționarea contravențiilor la normele din domeniul sănătații publice, cu modificările și completările ulterioare.
  4. Legea nr. 481/2004 republicată, privind protectia civila
  5. Legea nr. 307/2006 republicată, apararea impotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare;
  6. OMAI nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
  7. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

SERVICIUL TEHNIC:

Muncitor calificat I – electrician 

  1. Agenda electricianului, autor E. Pietrareanu;
  2. Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare;
  4. OMAI nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor, cu modificările și completările ulteriore;
  5. H.G. nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, cu modificările și completările ulterioare;

 

SERVICIUL RESURSE UMANE:

 

  1. Legea nr. 53/2003, republicată, Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr. 95/2006, republicată privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ultrioare, TITLUL VII – SPITALE;
  4. H.G nr. 153/2018 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea locurilor de muncă, a categoriilor de personal, a mărimii concrete a sporului pentru condiţii de muncă prevăzut în anexa nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, precum şi a condiţiilor de acordare a acestuia, pentru familia ocupaţională de funcţii bugetare “Sănătate şi asistenţă socială”, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 870/2004 pentru aprobarea Regulamentului privind timpul de muncă, organizarea şi efectuarea gărzilor în unităţile publice din sectorul sanitar, cu modificările și completările ulterioare;
  6. Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante şi temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice sau din direcţiile de sănătate publică, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi sau din direcţiile de sănătate publică, respectiv a funcţiei de farmacist-şef în unităţile sanitare publice cu paturi;
  7. H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi                    dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
  8. Ordinul Ministrului Sănătăţii nr 1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal pentru asistenţa medicală spitalicească, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului sănătăţii publice nr. 1.778/2006 privind aprobarea normativelor de personal, cu modificările și completările ulterioare;
  9. Ordinul Ministrului Sănătăţii nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea în funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările şi completările ulterioare;
  10. H.G. nr. 905/2017 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor;
  11. Ordonanța Guvernului nr. 18/2009 privind organizarea și finanțarea rezidențiatului, cu modificările şi completările ulterioare;
  12. Ordinul nr. 833/4446/2020 pentru modificarea anexei nr. 1 la Ordinul ministrului sănătăţii publice şi al ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 1.141/1.386/2007 privind modul de efectuare a pregătirii prin rezidenţiat în specialităţile prevăzute de Nomenclatorul specialităţilor medicale, medico-dentare şi farmaceutice pentru reţeaua de asistenţă medicală;
  13. Ordonanţă de urgenţă nr. 115/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice, pentru consolidare fiscal, combaterea evaziunii fiscal, pentru modificarea și completarea unor acte normatice, cu modificările şi completările ulterioare;
  14. Ordonanța Guvern nr. 25/2014 privind încadrarea în muncă şi detaşarea străinilor pe teritoriul României şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative privind regimul străinilor în România, cu modificările şi completările ulterioare;
  15. Ordinul Ministrului Sănătăţii nr. 39/2008 privind reorganizarea ambulatoriului de specialitate al spitalului;
  16. Legea nr. 183/2024 privind Statutul personalului de cercetare, dezvoltare şi inovare;
  17. Ordonanţă de Urgenţă nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, cu modificările și completările ulterioare;
  18. Ordinul comun M.S și ANMCS nr. 1312/250 din 2020 privind organizarea şi funcţionarea structurii de management al calităţii serviciilor de sănătate în cadrul unităţilor sanitare cu paturi şi serviciilor de ambulanţă, în procesul de implementare a sistemului de management al calităţii serviciilor de sănătate şi siguranţei pacientului;
  19. Legea nr. 544/2001 privind liberal acces la informaţiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
  20. Ordonanţă de urgenţă nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  21. Ordonanţă de urgenţă nr. 8/2009 privind acordarea voucherelor de vacanță, cu modificările și completările ulterioare;
  22. Regulametul de ordine interioară al Spitalului Universitar de Urgenţă Bucureşti – accesibil pe site-ul www.suub.ro;
  23. Regulametul de organizare şi funcţionare al Spitalului Universitar de Urgenţă Bucureşti – accesibil pe site-ul www.suub.ro;
  24. Legea nr. 367/2022 privind dialogul social;
  25. Ordonanță de urgență nr. 96/2003 privind protecția maternității la locurile de muncă, cu modificările și completările ulterioare.

 

SERVICIUL FINANCIAR:

  1. Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2.634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 923/2014, republicat pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificările şi completările ultrioare;
  6. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor propria, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. Hotărârea Guvernului nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fără plată şi de valorificare a bunurilor aparţinând instituţiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
  8. Ordonanţa de urgenţă nr. 146/2002 privind formarea şi utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  9. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1235/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 146/2002, cu modificările și completările ulterioare;
  10.  Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de funcţionare a sistemului naţional de raportare – Forexebug, cu modificările și completările ulterioare;
  11. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările și completările ulterioare;
  12. Hotărârea Guvernului nr. 72/2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor fixe la instituţiile publice, cu modificările și completările ulterioare;
  13. Legea nr. 95/2006, republicată privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ultrioare, TITLUL VII – SPITALE.

 

SERVICIUL ACHIZIȚII PUBLICE APROVIZIONARE:

Economist debutant

  1. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 390 din 23 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 423 din 6 iunie 2016, cu modificările şi completările ulterioare;

 

Referent de specialitate gradul I

  • Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 390 din 23 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 423 din 6 iunie 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 393 din 23 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 98/2017 privind funcţia de control ex-ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.004 din 18 decembrie 2017, aprobată prin Legea nr. 186/2018, cu modificările şi completările ulterioare, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Anexa nr. 1 la Hotărârea de Guvern nr. 419 din 8 iunie 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență nr. 98/2017 privind funcția de control ex-ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii
    • Tematica:
      • Capitolul II Desfășurarea activității de control ex-ante al documentației de atribuire, anunțului de participare/ de participare simplificat/de concurs/de concesionare, al anunțului de tip erată și al propunerii de răspuns la solicitările de clarificări/informații suplimentare – integral
      • Capitolul III Desfășurarea activității de control al procesului de evaluare a ofertelor/candidaturilor și de atribuire a contractului – integral
      • Capitolul IV Aspecte specifice ale controlului ex ante al procedurilor de negociere fără publicare prealabilă și al modificărilor contractuale – integral
      • Capitolul V Avizul conform al ANAP – integral
      • Capitolul VI Procedura de conciliere – integral
  • Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 652 din 28 august 2015
    • Tematica: Titlul XX – Dispozitive medicale
  • Ordonanța Guvernului nr. 119 din 31 august 1999, republicată, privind controlul intern si controlul financiar preventiv;
    • Tematica:
      • Articolul 2 Definiții – integral
      • Articolul 3 Obiectivele generale ale controlului intern/managerial- integral
      • Articolul 6 Obiectul controlului financiar preventiv- integral
  • Legea nr. 500 din 11 iulie 2002 privind finanţele publice;
    • Tematica: Secţiunea a 4- a Execuţia bugetară – art. 52

 

SERVICIUL CONTRACTARE TRANSPORT:

Economist specialist gradul IA

  • Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 390 din 23 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 423 din 6 iunie 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 393 din 23 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 98/2017 privind funcţia de control ex-ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.004 din 18 decembrie 2017, aprobată prin Legea nr. 186/2018, cu modificările şi completările ulterioare, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Anexa nr. 1 la Hotărârea de Guvern nr. 419 din 8 iunie 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență nr. 98/2017 privind funcția de control ex-ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziție publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale și a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii
    • Tematica:
      • Capitolul II Desfășurarea activității de control ex-ante al documentației de atribuire, anunțului de participare/ de participare simplificat/de concurs/de concesionare, al anunțului de tip erată și al propunerii de răspuns la solicitările de clarificări/informații suplimentare – integral
      • Capitolul III Desfășurarea activității de control al procesului de evaluare a ofertelor/candidaturilor și de atribuire a contractului – integral
      • Capitolul IV Aspecte specifice ale controlului ex ante al procedurilor de negociere fără publicare prealabilă și al modificărilor contractuale – integral
      • Capitolul V Avizul conform al ANAP – integral
      • Capitolul VI Procedura de conciliere – integral
  • Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 652 din 28 august 2015
    • Tematica: Titlul XX – Dispozitive medicale
  • Ordonanța Guvernului nr. 119 din 31 august 1999, republicată, privind controlul intern si controlul financiar preventiv;
    • Tematica:
      • Articolul 2 Definiții – integral
      • Articolul 3 Obiectivele generale ale controlului intern/managerial- integral
      • Articolul 6 Obiectul controlului financiar preventiv- integral
  • Legea nr. 500 din 11 iulie 2002 privind finanţele publice;
    • Tematica: Secţiunea a 4- a Execuţia bugetară – art. 52

 

Notă: În cazul în care apar modificări ale actelor normative după publicarea anunţului, candidaţii au obligaţia să cunoască forma în vigoare la data susţinerii probei scrise.

 

Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Spitalului Universitar de Urgenţă Bucureşti – Splaiul Independenţei nr.169, sector 5, Bucuresti – Serviciul Resurse Umane – tel.: 021/318.05.22 int.195, 304 sau 395 şi pe pagina de internet a unităţii, respectiv www.suub.ro .

MANAGER

PROF. UNIV. DR. CÎRSTOIU FLORIN CĂTĂLIN

Director Resurse Umane interimar

Ref. Spec. Iliescu Laura Daniela