Nr. 83859/12.12.2024

ANUNŢ

Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti (Cod fiscal 4283570) organizează concurs conform H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, coroborat cu O.M.S. nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea în funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările și completările ulterioare, pentru ocuparea pe durată nedeterminată a următoarelor posturi de execuție contractuale vacante cu normă întreagă:

 

CENTRUL DE RADIOTERAPIE ONCOLOGICĂ

Fizician medical6 posturi 

  • Diplomă de licență în fizică;
  • Minim 2 ani vechime ca fizician medical debutant;
  • Permis de exercitare nivel 2 eliberat de CNCAN (în termen de valabilitate);
  • Autorizație de liberă practică.

Expert în fizică medicală4 posturi 

  • Diplomă de licență în fizică;
  • Grad universitar superior (masterat sau doctorat);
  • Curs de radioprotecție postuniversitar;
  • Minim 3 ani vechime ca fizician medical;
  • Permis de exercitare nivel 3 eliberat de CNCAN (în termen de valabilitate);
  • Autorizație de liberă practică.

 

Poate ocupa un post vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

  1. a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  2. b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  3. c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  5. e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  6. f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  7. g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  8. h) nu a comis infracţiunile prevăzute la 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

 

Pentru înscrierea la concurs candidaţii se vor prezenta de luni până vineri între orele 09.00 – 13.00 la Spitalul Universitar de Urgență București – Serviciul Resurse Umane cu UN DOSAR PLIC care va conţine OBLIGATORIU următoarele documente:

  • a) cerere de înscriere la concurs;
  • b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  • c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  • d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  • e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  • f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  • g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  • h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  • i) curriculum vitae, model comun european.

 

Actele prevăzute la lit. b), c), d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Concursul va consta într-o probă scrisă şi interviu.

  • Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări şi/sau în rezolvarea unui test-grilă, şi testează cunoştinţele teoretice ale candidatului în vederea ocupării postului vacant pentru care candidează.
  • În cadrul interviului se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidatului în vederea ocupării postului vacant pentru care candidează, şi are următoarele criterii de evaluare:
    • abilităţi şi cunoştinţe impuse de funcţie;
    • capacitatea de analiză şi sinteză;
    • motivaţia candidatului;
    • comportamentul în situaţiile de criză;
    • abilităţi de comunicare;
    • iniţiativă şi creativitate.

 

Precizări suplimentare: 

Sunt declaraţi admişi la probele de concurs candidaţii care obţin minimul 50 de puncte.

 

La selecția dosarelor nu se vor lua în considerare dosarele de concurs:

  • a) depuse pentru alte locuri de muncă decât cele mențioante în anunțul de concurs;
  • b) depuse pentru mai multe posturi în aceiași cerere din cele mențioante în anunțul de concurs;
  • c) depuse în afara perioadei de înscriere.

Candidaţii se vor prezenta în sala de concurs cu cartea de identitate în original.  

 

CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI:

CALENDAR CONCURS

DATA

Publicare/afișare anunț

16.12.2024

înscrierea candidaţilor la Serviciul Resurse Umane Spitalul Universitar de Urgență București
17.12.2024 – 09.01.2025
Luni – Vineri orele 09.00 – 13.00

selecţie dosare

10.01.2025

afişarea rezultatelor de verificare a dosarelor, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro )

13.01.2025, orele 15.00
formularea contestaţiilor faţă de rezultatele de verificare a dosarelor (contestațiile se vor depune la Serviciul Resurse Umane)
14.01.2025, orele 08.00 – orele 15.00

afişarea rezultatelor contestaţiilor faţă de rezultatele de verificare a dosarelor, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro )

15.01.2025, orele 15.00

susţinerea probei scrise la sediul SUUB – Amfiteatrul mic – etaj 1

16.01.2025, ora 09.00

afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului
( www.suub.ro )

17.01.2025, ora 15.00

formularea contestaţiilor faţă de rezultatele probei scrise
(contestațiile se vor depune la Serviciul Resurse Umane
20.01.2025, orele 08.00 – orele 15.00

afişarea rezultatelor contestaţiilor la proba scrisa, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro )

21.01.2025, ora 14.00

susţinerea probei interviu la sediul SUUB – Amfiteatrul mic – etaj 1

22.01.2025, ora 09.00

afişarea rezultatelor probei interviu, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului
( www.suub.ro )
23.01.2025, ora 13.00

formularea contestaţiilor faţă de rezultatele probei interviu (contestațiile se vor depune la Serviciul Resurse Umane)27.01.2025, orele 08.00 – orele – 13.00

afişarea rezultatelor contestaţiilor la proba interviu și afişarea rezultatelor finale, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suub.ro )28.01.2025, orele 14.00

BIBLIOGRAFIE CONCURS

 

  1. E.B. Podgorsak, Radiation Oncology Physics: A Handbook for Teachers and Students
    Sursa:  https://www.iaea.org/publications/7086/radiation-oncology-physics
  2. IAEA TRS398, Absorbed Dose deteremination in external Beam Radiotherapy An International Code of  Practice for Dosimetry Based on Standards of Absorbed Dose To Water
    Sursa: https://www-pub.iaea.org/MTCD/Publications/PDF/p15048-DOC-010-398-Rev1_web.pdf
  3. IAEA TRS430, Commissioning and Quality Assurance of Computerized Planning Systems for Radiation Treatment of Cancer
    Sursa: https://www.iaea.org/publications/6974/commissioning-and-quality-assurance-of-computerized-planning-systems-for-radiation-treatment-of-cancer
  4. ESTRO, A PRACTICAL GUIDE TO QUALITY CONTROL OF BRACHYTHERAPY EQUIPMENT
    Sursa: https://www.estro.org/ESTRO/media/ESTRO/About/Physics%20booklets/booklet-8-a-practical-guide-to-quality-control-of-brachytherapy-equipment.pdf
  5. AAPM, Report No. 142 – Task Group 142 report: Quality assurance of medical accelerators (2009)
    Sursa: https://www.aapm.org/pubs/reports/detail.asp?docid=125
  6. IAEA-TECDOC-989, Quality Assurance în radiotherapy
    Sursa: https://inis.iaea.org/collection/NCLCollectionStore/_Public/29/029/29029217.pdf
  7. EUROPEAN COMMISSION Radiation Protection No181 – General guidelines on risk management în external beam radiotherapy
    Sursa: https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/01f57fc8-73f2-4bfc-93fa-9eec0b2c8d3c
  8. Legea nr. 111/1996 privind desfăşurarea în siguranţă, reglementarea, autorizarea şi controlul activităţilor nucleare
    Sursa: http://www.cncan.ro/legislatie/legi/
  9. Norme privind cerintele de baza de securitate radiologica, aprobate prin Ordinul ministrului sanatatii, al ministrului educatiei nationale si al presedintelui Comisiei Nationale pentru Controlul Activitatilor Nucleare nr. 752/3.978/136/ 2018 si publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I nr. 517 bis din 25.06.2018
    Sursa: http://www.cncan.ro/legislatie/norme/norme-de-securitate-radiologica/
  10. Norme de securitate radiologica în practica de radioterapie, Monitorul Oficial al Romaniei, nr.532 bis/14.06.2004
    Sursa: http://www.cncan.ro/legislatie/norme/norme-de-securitate-radiologica/
  11. Ordinul presedintelui CNCAN nr. 102/2018 privind modificarea si completarea Ordinului nr. 202/2002 pentru aprobarea Normelor privind eliberarea permiselor de exercitare a activitatilor nucleare si desemnarea expertilor acreditati in protectie radiologica
    Sursa: http://www.cncan.ro/legislatie/norme/norme-de-securitate-radiologica/
  12. Normele privind procedurile de autorizare, aprobate prin Ordinul CNCAN 155/2018, publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I,nr. 576 bis din 9 iulie 2018
    Sursa: http://www.cncan.ro/legislatie/norme/norme-de-securitate-radiologica/

Notă: În cazul în care apar modificări ale actelor normative după publicarea anunţului, candidaţii au obligaţia să cunoască forma în vigoare la data susţinerii probei scrise.

Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Spitalului Universitar de Urgenţă Bucureşti – Splaiul Independenţei nr.169, sector 5, Bucuresti – Serviciul Resurse Umane – tel.: 021/318.05.22 int.195, 304 sau 395 şi pe pagina de internet a unităţii, respectiv www.suub.ro .

MANAGER 

PROF. UNIV. DR. CÎRSTOIU FLORIN CĂTĂLIN

Director Resurse Umane interimar

Ref. Spec. Iliescu Laura Daniela