Anunt concurs/examen pentru ocuparea unor posturi contractuale vacante de execuție

Descarcă cerere de înscriere
Descarcă fișă post

Nr. 53283/08.09.2023

ANUNŢ

Spitalul Universitar de Urgenţă Bucureşti (Cod fiscal 4283570) organizează concurs/examen conform H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale vacante de execuție:

 

PE SPITAL:

Asistent medical principal cu studii superioare specialitatea medicina generală – 4 posturi Minim 5 ani vechime ca asistent medical;

  • Diplomă de licență în specialitate;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi a asigurării de raspundere civila (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
  • Certificat de grad principal specialitatea medicină general

Asistent medical cu studii superioare specialitatea medicina generală – 9 posturi

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de licență în specialitate;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi a asigurării de raspundere civila (în copie), în termen de valabilitate
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

Asistent medical principal cu studii postliceale specialitatea medicina generală – 31 posturi

  • Minim 5 ani vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi a asigurării de raspundere civila (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
  • Certificat de grad principal specialitatea medicină generală

Asistent medical cu studii postliceale specialitatea medicina generală – 24 posturi

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi a asigurării de raspundere civila (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

Asistent medical debutant cu studii postliceale specialitatea medicină generală – 13 posturi

  • Nu necesită vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvire a şcolii postliceale sanitare;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

Infirmieră – 55 posturi

  • Minim 6 luni vechime în funcţie;
  • Scoală generală;
  • Curs de infirmiere autorizat;

Infirmieră debutantă – 1 post

  • Nu necesita vechime în funcţie
  • Scoală generală;
  • Curs de infirmiere autorizat;

Îngrijitoare – 27 posturi

  • Şcoală generală;
  • Nu necesita vechime în funcţie

Brancardier – 12 posturi

  • Şcoală generală;
  • Nu necesita vechime în funcţie
  • Curs de brancardieri autorizat;

 

UNITATEA CLINICĂ PRIMIRI URGENȚE

Infirmieră – 5 posturi

  • Minim 6 luni vechime în funcţie;
  • Scoală generală;
  • Curs de infirmiere autorizat;

Asistent medical cu studii superioare specialitatea medicina generală – 5 posturi

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de licență în specialitate;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi a asigurării de raspundere civila (în copie), în termen de valabilitate
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

Asistent medical cu studii postliceale specialitatea medicina generală – 5 posturi

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvirea a şcolii postliceale sanitare;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi a asigurării de raspundere civila (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;

 

LABORATOR CLINIC ANALIZE MEDICALE

Asistent medical debutant cu studii postliceale specialitatea laborator  8 posturi

  • Nu necesită vechime ca asistent medical specialitatea laborator;
  • Diplomă de absolvirea a şcolii postliceale sanitare specialitatea laborator;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;

 

LABORATOR CLINIC RADIOLOGIE ȘI IMAGISTICĂ MEDICALĂ

Asistent medical principal cu studii superioare specialitatea radiologie – 1 post

  • Minim 5 ani vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de licență în specialitate;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi a asigurării de raspundere civila (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România
  • Certificat de grad principal specialitatea radiologie

Asistent medical cu studii superioare specialitatea radiologie – 2 posturi

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de licență în specialitate;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi a asigurării de raspundere civila (în copie), în termen de valabilitate
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România

Asistent medical cu studii postliceale specialitatea radiologie – 1 post

  • Minim 6 luni vechime ca asistent medical;
  • Diplomă de absolvirea a şcolii postliceale sanitare specialitatea radiologie;
  • Dovada deţinerii certificatului de membru şi a asigurării de raspundere civila (în copie), în termen de valabilitate;
  • Adeverință pentru participare la concurs eliberată de Ordinul Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;

 

SERVICIUL ADMINISTRATIV:

șofer autosanitară II – 2 posturi

  • diplomă de bacalaureat sau diplomă de absolvire a liceului
  • minim 3 ani vechime ca şofer (conducător auto profesionist)
  • permis de conducere pentru şofer profesionist valabil pentru autovehicule din categoriile B şi C
  • certificat ambulanțier

șofer II – 1 post

  • școală generală sau diplomă de studii medii
  • permis de conducere pentru şofer profesionist sau diplomă de absolvire a învăţământului mediu ori profesional de specialitate
  • nu necesita vechime în funcţie

îngrijitoare – 2 posturi

  • școală generală;
  • nu necesită vechime în funcţie

portar – 3 posturi

  • dilplomă de absolvire a școlii generale
  • certificat și atestat agent pază și ordine
  • nu necesita vechime în funcţie

pompier – 1 post

  • dilplomă de absolvire a școlii generale
  • certificat servant pompier
  • nu necesita vechime în funcţie

muncitor necalificat I – 2 posturi

  • dilplomă de absolvire a școlii generale
  • nu necesita vechime în funcţie

 

MAGAZIE MATERIALE

magaziner debutant – 1 post

  • dilplomă de absolvire a școlii generale
  • nu necesita vechime în funcţie

 

SERVICIUL TEHNIC:

Muncitor calificat I – lăcătuș – 5 posturi

  • școală generală sau diplomă de studii medii
  • certificat de absolvire curs lăcătuș
  • vechime în meserie 9 ani

Muncitor calificat IV – electrician – 1 post

  • școală generală sau diplomă de studii medii
  • certificat de absolvire curs electrician
  • nu necesită vechime în meserie

Muncitor calificat I – electrician – 2 posturi

  • școală generală sau diplomă de studii medii
  • certificat de absolvire curs electrician
  • vechime în meserie 9 ani

Muncitor calificat IV – tinichigiu – 1 post

  • școală generală sau diplomă de studii medii
  • certificat de absolvire curs tinichigiu
  • nu necesită vechime în meserie

Muncitor calificat I – electronist – 1 post

  • școală generală sau diplomă de studii medii
  • certificat de absolvire curs electronist
  • vechime în meserie 9 ani

Muncitor calificat I – instalator – 3 posturi

  • școală generală sau diplomă de studii medii
  • certificat de absolvire curs instalator
  • vechime în meserie 9 ani

Muncitor calificat III – fochist – 1 post

  • școală generală sau diplomă de studii medii
  • certificat de absolvire curs fochist
  • vechime în meserie 3 ani

economist debutant – 1 post

  • studii superioare absolvite cu examen de licență domeniul economist
  • nu necesita vechime în funcţie

 

SERVICIUL RESURSE UMANE:

referent de specialitate debutant – 2 posturi

  • studii superioare absolvite cu examen de licenţă
  • nu necesita vechime în funcţie

referent de specialitate gradul II – 1 post

  • studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul științe administrative
  • vechime în specialitatea studiilor minim 3 ani şi 6 luni

 

SERVICIUL SALARIZARE:

referent de specialitate debutant – 1 post

  • studii superioare absolvite cu examen de licenţă
  • nu necesita vechime în funcţie

 

SERVICIUL ACHIZIȚII PUBLICE – BIROU ACHIZIȚII PUBLICE:

economist specialist gradul IA – 1 post

  • studii superioare absolvite cu examen de licenţă în domeniul economic
  • vechime în specialitatea studiilor minim 6 ani şi 6 luni

 

SERVICIUL FINANCIAR:

economist debutant – 1 post

  • studii superioare absolvite cu examen de licență domeniul economist
  • nu necesita vechime în funcţie

contabil debutant – 1 post

  • diplomă de bacalaureat
  • nu necesita vechime în funcţie

 

SERVICIUL DE STATISTICĂ, INFORMATICĂ ȘI EVALUARE MEDICALĂ:

registrator medical debutant –  3 posturi

  • diplomă de studii medii de specialitate sau diplomă de studii medii;
  • nu necesita vechime în funcţie;

operator debutant –  9 posturi

  • diplomă de absolvire a învățământului postliceal sau diplomă de bacalaureat;
  • nu necesita vechime în funcţie;

 

Poate ocupa un post vacant persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

  •    a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
  •     b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
  •     c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  •     d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
  •     e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
  •     f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
  •     g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
  •     h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Pentru înscriere la concurs candidaţii se vor prezenta la Spitalul Universitar de Urgență București – SERVICIUL RESURSE UMANE cu UN DOSAR PLIC care va conţine OBLIGATORIU următoarele documente:

  • cerere de înscriere la concurs;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  • copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  • copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate în anunț;
  • copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  • certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  • adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  • certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  • curriculum vitae, model comun european.

 

Actele prevăzute la lit. b), c), d) vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Concursul va consta într-o probă scrisă şi interviu.

  • proba scrisă constă în redactarea unei lucrări şi/sau în rezolvarea unui test-grilă, şi testează cunoştinţele teoretice ale candidatului în vederea ocupării postului vacant pentru care candidează.
  • În cadrul interviului se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidatului în vederea ocupării postului vacant pentru care candidează, şi are următoarele criterii de evaluare:
    • abilităţi şi cunoştinţe impuse de funcţie;
    • capacitatea de analiză şi sinteză;
    • motivaţia candidatului;
    • comportamentul în situaţiile de criză;
    • abilităţi de comunicare;
    • iniţiativă şi creativitate.

 

Precizări suplimentare:

Sunt declaraţi admişi la probele de concurs candidaţii care obţin minimul 50 de puncte.

La selecția dosarelor nu se vor lua în considerare dosarele de concurs:

  • depuse pentru alte locuri de muncă decât cele mențioante în anunțul de concurs;
  • depuse pentru mai multe posturi în aceiași cerere din cele mențioante în anunțul de concurs;
  • depuse în afara perioadei de înscriere.

Candidaţii se vor prezenta în sala de concurs cu cartea de identitate în original . 

 

CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI:

Publicare/afișare anunț 14.09.2023
înscrierea candidaţilor de luni până vineri între orele 09.00 – 13.00 la SUUB  – Serviciul Resurse Umane 15.09.2023 – 28.09.2023
selecţie dosare 29.09.2023 – 02.10.2023
afişarea rezultatelor de verificare a dosarelor, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suubucuresti.ro ) 03.10.2023 ora 1500
formularea contestaţiilor faţă de rezultatele de verificare a dosarelor, contestații care se vor depune laRegistratura SUUB 03.10.2023 ora 1500 – 04.10.2023 ora 1500
afişarea rezultatelor contestaţiilor faţă de rezultatele de verificare a dosarelor, la sediul SUUB –Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului (www.suubucuresti.ro) 05.10.2023 ora 1500
susţinerea probei scrise la sediul SUUB – Amfiteatrul mare – etaj 1 09.10.2023 ora 0900
afişarea rezultatelor probei scrise, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suubucuresti.ro ) 10.10.2023 ora 1500
formularea contestaţiilor faţă de rezultatele probei scrise, contestații care se vor depune laRegistratura SUUB 10.10.2023 ora 1500 – 11.10.2023 ora 1500
afişarea rezultatelor contestaţiilor la proba scrisa, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suubucuresti.ro ) Resurse 12.10.2023 ora 1500
susţinerea probei interviu la sediul SUUB – Amfiteatrul mare – etaj 1 16.10.2023 ora 0900
afişarea rezultatelor probei interviu, la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suubucuresti.ro ) 17.10.2023 ora 1500
formularea contestaţiilor faţă de rezultatele probei interviu, contestații ce se vor depune laRegistratura SUUB 17.10.2023 ora 1500 – 18.10.2023 ora 1500
afişarea rezultatelor contestaţiilor la proba interviu și afişarea rezultatelor finale,  la sediul SUUB – Serviciul Resurse Umane şi pe site-ul spitalului ( www.suubucuresti.ro ) 19.10.2023 ora 1500

 

BIBLIOGRAFIE CONCURS

ASISTENTI MEDICALI SPECIALITATEA MEDICINĂ GENERALĂ

  1. Lucretia Titirca – Urgente medico-chirurgicale –Sinteze, Editura  Medicala , Bucuresti, 2011 ;
  2. Chiru F, Chiru G, Moraru L – Îngrijirea omului bolnav şi a omului sănătos- manual pentru şcolile sanitare postliceale, Editura  Cison, Bucureşti;
  3. Codul de etică şi deontologie al asistentului medical;
  4. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum si organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.785 din 24.11.2008, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. O.M.S. nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. O.M.S. nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. O.M.S. Nr.1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale;
  8. Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1142/2013 privind aprobarea procedurilor de practică pentru asistenţi medicali generalişti, publicat în Monitorul Oficial al României, partea I, nr. 669 bis din 31 octombrie 2013;
  9. Legea nr. 282/2005 republicată, privind organizarea activităţii de transfuzie sanguină, donarea de sânge şi componente sanguine de origine umană, precum şi asigurarea calităţii şi securităţii sanitare, în vederea utilizării lor terapeutice;
  10. O.M.S. nr. 1224/2006 pentru aprobarea Normelor privind activitatea unităţilor de transfuzie sanguină din spitale.
  11. Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.
  12. Legea  drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificările și completările ulterioare;.
  13. O.M.S. nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003.
  14. REGULAMENT U.E. nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
  15. DIRECTIVA (UE) 2016/680 A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal de către autoritățile competente în scopul prevenirii, depistării, investigării sau urmăririi penale a infracțiunilor sau al executării pedepselor și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Deciziei-cadru 2008/977/JAI a Consiliului.

 

ASISTENTI MEDICALI SPECIALITATEA LABORATOR

  1. Metode curente pentru analize de laborator clinic – MS – Academia de Științe Medicale 1982 Ed. Medicală;
  2. Popescu Mut Delia – Hematologie Clinică, Ed. Medicală, București 2001;
  3. Biochimie Medicală – Aurora Popescu, Ed. Medicală 1990;
  4. Buiuc Dumitru – Microbiologie Medicală, Ed. Didactică și Pedagocică, București 1995;
  5. Dedeleac Lucia, i. Popescu dranda – Microbiologie, Ed. Medicală Amalteea, București 1994;
  6. Codul de etică şi deontologie al asistentului medical;
  7. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 144/28.10.2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum si organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, publicată în Monitorul Oficial al României, partea I, nr.785 din 24.11.2008, cu modificările şi completările ulterioare;
  8. O.M.S. nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare, cu modificările şi completările ulterioare;
  9. O.M.S. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
  10. O.M.S. Nr.1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale;
  11. Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.
  12. Legea  drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificările și completările ulterioare;.
  13. O.M.S. nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003.
  14. REGULAMENT U.E. nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
  15. DIRECTIVA (UE) 2016/680 A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal de către autoritățile competente în scopul prevenirii, depistării, investigării sau urmăririi penale a infracțiunilor sau al executării pedepselor și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Deciziei-cadru 2008/977/JAI a Consiliului.

 

ASISTENT MEDICAL SPECIALITATEA RADIOLOGIE

  1. Mihai Lungeanu, Manual de tehnica radiologica, Editura medicala, 1988
  2. S.A. Georgescu, C.Zaharia, Radiologie si Imagistica medicala, Ed.Universitara “carol Davila”, 2003
  3. Legea nr 111/1996-republicata- privind desfasurarea in siguranta, reglementarea, autorizarea si controlul activitatilor nucleare;
  4. O.M.S. nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Ordinul M.S. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările şi completările ulterioare.
  6. Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.
  7. Legea  drepturilor pacientului nr. 46/2003, cu modificările și completările ulterioare;.
  8. O.M.S. nr. 1410/2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003.
  9. Codul de etică şi deontologie al asistentului medical;
  10. REGULAMENT U.E. nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor).
  11. DIRECTIVA (UE) 2016/680 A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal de către autoritățile competente în scopul prevenirii, depistării, investigării sau urmăririi penale a infracțiunilor sau al executării pedepselor și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Deciziei-cadru 2008/977/JAI a Consiliului.

 

INFIRMIERE / ÎNGRIJITOARE /BRANCARDIERI 

  1. Ordinul M.S. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. O.M.S. nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Gestionarea deseurilor medicale – ORDIN 1226 /2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale. Definitii/Clasificari/Colectare la locul producerii/Ambalarea deseurilor/Depozitare temporara.
  4. O.M.S  Nr. 1101/2016 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare;
  5. Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

SERVICIUL ADMINISTRATIV:

șofer autosanitară II

  1. O.M.S.  nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare.
  2. O.M.S. nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările și completările ulterioare.
  3. H.G. nr. 857/2011 privind stabilirea și sancționarea contravențiilor la normele din domeniul sănătații publice, cu modificările și completările ulterioare.
  1. Legea nr. 481/2004 republicată, privind protectia civila
  2. Legea nr. 307/2006 republicată, apararea impotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare;
  3. OMAI nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
  4. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.

șofer II

  1. Legea nr. 481/2004 republicată, privind protectia civila
  2. Legea nr. 307/2006 republicată, apararea impotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare;
  3. OMAI nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
  4. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.

îngrijitoare

  1. O.M.S. nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările și completările ulterioare
  2. O.M.S. 1226 /2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale, cu modificările și completările ulterioare.  Definitii/Clasificari/Colectare la locul producerii/Ambalarea deseurilor/Depozitare temporara.
  3. O.M.S  nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare;
  4. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare

portar

  1. Legea nr. 481/2004, privind protectia civila;
  2. Legea nr. 307/2006, apararea impotriva incendiilor;
  3. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
  4. Legea nr. 333/2003, privind paza obiectivelor;
  5. HG 301/2012, pentru aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a legii 333/2003.
  6. OMAI nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.

pompier

  1. Legea nr. 307/2006, apararea impotriva incendiilor;
  2. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
  3. OMAI nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.

muncitor necalificat I

  1. O.M.S.  nr. 1101/2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare.
  2. O.M.S. nr. 1761/2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, evaluarea eficacităţii procedurilor de curăţenie şi dezinfecţie efectuate în cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfecţia mâinilor în funcţie de nivelul de risc, precum şi metodele de evaluare a derulării procesului de sterilizare şi controlul eficienţei acestuia, cu modificările și completările ulterioare.
  1. Legea nr. 481/2004 republicată, privind protectia civila
  2. Legea nr. 307/2006 republicată, apararea impotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

MAGAZIE MATERIALE

magaziner debutant

  1. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor, cu completările şi modificările ulterioare;
  2. O.M.F.P. nr. 2861/2009, pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, cu modificarile si completarile ulterioare
  3. Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare..
  4. Legea nr. 307/2006 republicată, apararea impotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare;

 

SERVICIUL TEHNIC:

Muncitor calificat I – lăcătuș

  1. Manualul lacatusului.
  2. Lacatuserie generala, ing. E. Arieseanu
  3. Norme de protectia muncii si PSI (legea 319/2006 si HG nr. 1048/2006)
  4. Cartea lacatusului, ing. Constantin Iordan

Muncitor calificat – electrician

  1. Electroenergetica – Manual pentru electricieni – editura AREL – Bucuresti 2009 dr.ing.dipl.Fita Nicolae Daniel, dr.ing.dipl.Diodiu Lucian;
  2. „Normativ pentru proiectarea, executia si exploatarea instalatiilor electrice aferente cladirilor” indicativ I7/2011;
  3. Legea energiei electrice şi a gazelor naturale – Legea nr. 123 din 10.07.2012 publicată
  4. în Monitorul Oficial al României nr. 485 din 16.07.2012;
  5. Cunoştinţe de electrotehnică, măsurări electrice şi maşini electrice (se pot studia manualele şi cărţile din literatura tehnică de specialitate);
  6. Agenda electricianului, Editura tehnica, Autor ing.E.Pietrareanu;
  7. Standard ocupational electrician  echipamente electrice si energetice;
  8. Profil ocupaţional electrician de întreţinere şi reparaţii, cod COR 741307;
  9. Legea 319/2006 a securitǎţii şi sǎnǎtǎţii în muncǎ;
  10. Legea nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor;
  11. Hotararea nr.11461/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea in munca de catre lucratori a echipamentelor de munca;

Muncitor calificat IV – tinichigiu

  1. Construcții civile, Negoită Al, focșa V., Radu A., Pop I., Tutu L., Dumitraș M., Negoiță I., Ed. Didactică și pedagogică, București, 1976;
  2. Cartea tinighigiului în construcții-montaj, Roșoga C., Editura Tehnică, București, 1993;
  3. Îndrumarul tinichigiului în construcții montaj, Roșoga C., Editura MatrixRom, București, 1999;
  4. Normativ privind proiectarea, execuția și exploatarea învelitorilor acoperișurilor în pantă la clădiri, indicativ NP 069 – 2014;
  5. Ghid privind reabilitarea utilitară și funcțională a acoperișurilor la clădirile existente, indicativ GP 122-2014;
  6. Instrucțiuni tehnice pentru folosirea învelitorilor din tablă cutată zincată termoizolate cu polistiren celular, C 151-72;
  7. Îndrumător pentru prinderea și montajul tablelor metalice profilate la executarea învelitorilor și a pereților, C 172-74;
  8. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările și completările ulterioare;
  9. Legea nr. 319/2006 – Legea securității și sănătății în muncă, cu modificarile și completările ulterioare;
  10. Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, repucată, cu modificările și completările ulterioare;

Muncitor calificat I – electronist

  1. Cătuneanu, V., Svasta, P. (coordonatori), Moraru, D. ş.a. — Tehnologie electronică. E.D.P., Buc. 1984;
  2. Drăgulănescu, N. — Agenda radioelectronistului. Ed. Tehnică, Buc. 1984; 1989;
  3. Ristea, I. ş.a. — Manualul muncitorului electronist. Ed. Tehnică, Buc. 1980;
  4. Miroiu, C; Olaru, V. — Lucrări practice de componente şi circuite electronice. E.D.P., Buc. 1983;
  5. Svasta. P. (coordonator) — Tehnologia subansamblelor electronice; interconectarea componentelor — îndrumar de laborator. I.P.B., 1989.

Muncitor calificat I – instalator

  1. Normativ privind proiectarea,execuția și exploatarea instalațiilor sanitare din clădiri si de alimentare cu apă si canalizare din ansambluri de clădiri I9-1994 și I9/1-1996.
  2. HG 1048/2006 privind cerințele minime de securitate și sănătate pentru utilizarea de către lucrători a echipamentelor individuale de protecție la locul de muncă
  3. Legea 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor;art.22-obligațiile principale ale salariațiilor

Muncitor calificat III – fochist

  1. Ordinul ministrului economiei, comerțului și mediului de afaceri nr. 663/2010, publicat în M.O. al României, Partea I, nr. 385 bis/ 10.06.2010 pentru aprobarea Prescripției tehnice PT C9-2010 ’’Cazane de apă caldă, cazane de abur de joasă presiune’’;
  2. Prescriptii tehnice I.S.C.I.R. specifice – Cerinte tehnice privind montarea, instalarea, exploatarea, verificarea tehnica și repararea cazanelor de abur si de apa fierbinte, supraincalzitoarelor si a economizoarelor independente;
  3. Legea nr. 319 din 14.07.2006 a securității și sănătății în muncă cu toate modificările și completările ulterioare;
  4. Legea nr. 307 din 12.07.2006 privind apărarea împotriva incendiilor cu toate modificările și completările ulterioare;

economist debutant

  1. Legea nr. 95/2006, republicată privind reforma in domeniul sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare;
  2. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 390 din 23 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 46/2003 privind drepturile pacientului, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Ordinul nr. 919/2006 privind aprobarea normelor metodologice de înregistrare, stocare, prelucrare și transmitere a informațiilor legate de activitatea spitalului
  5. Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
  6. Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare.

 

SERVICIUL RESURSE UMANE:

  1. Legea nr. 53/2003, republicată, Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr. 95/2006, republicată privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ultrioare, TITLUL VII – SPITALE;
  4. H.G nr. 153/2018 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea locurilor de muncă, a categoriilor de personal, a mărimii concrete a sporului pentru condiţii de muncă prevăzut în anexa nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, precum şi a condiţiilor de acordare a acestuia, pentru familia ocupaţională de funcţii bugetare “Sănătate şi asistenţă socială”, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 870/2004 pentru aprobarea Regulamentului privind timpul de muncă, organizarea şi efectuarea gărzilor în unităţile publice din sectorul sanitar, cu modificările și completările ulterioare;
  6. Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 166/2023 pentru aprobarea metodologiilor privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante şi temporar vacante de medic, medic stomatolog, farmacist, biolog, biochimist şi chimist din unităţile sanitare publice sau din direcţiile de sănătate publică, precum şi a funcţiilor de şef de secţie, şef de laborator şi şef de compartiment din unităţile sanitare fără paturi sau din direcţiile de sănătate publică, respectiv a funcţiei de farmacist-şef în unităţile sanitare publice cu paturi;
  7. H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi                    dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice;
  8. Ordinul Ministrului Sănătăţii nr 1224/2010 privind aprobarea normativelor de personal pentru asistenţa medicală spitalicească, precum şi pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului sănătăţii publice nr. 1.778/2006 privind aprobarea normativelor de personal, cu modificările și completările ulterioare;
  9. Ordinul Ministrului Sănătăţii nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea în funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările şi completările ulterioare;
  10. H.G. nr. 905/2017 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor;
  11. Ordonanța Guvernului nr. 18/2009 privind organizarea și finanțarea rezidențiatului, cu modificările şi completările ulterioare;
  12. Ordinul nr. 833/4446/2020 pentru modificarea anexei nr. 1 la Ordinul ministrului sănătăţii publice şi al ministrului educaţiei, cercetării şi tineretului nr. 1.141/1.386/2007 privind modul de efectuare a pregătirii prin rezidenţiat în specialităţile prevăzute de Nomenclatorul specialităţilor medicale, medico-dentare şi farmaceutice pentru reţeaua de asistenţă medicală;
  13. Ordonanţă de urgenţă nr. 168/2022 privind unele măsuri fiscal-bugetare şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative şi prorogarea unor termene, cu modificările şi completările ulterioare.
  1. Ordonanța Guvern nr. 25/2014 privind încadrarea în muncă şi detaşarea străinilor pe teritoriul României şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative privind regimul străinilor în România, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Ordinul Ministrului Sănătăţii nr. 39/2008 privind reorganizarea ambulatoriului de specialitate al spitalului;
  3. Legea nr. 319/2003 privind Statutul personalului de cercetare-dezvoltare, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Ordonanţă de Urgenţă nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moaşă şi a profesiei de asistent medical, precum şi organizarea şi funcţionarea Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Ordinul comun M.S și ANMCS nr. 1312/250 din 2020 privind organizarea şi funcţionarea structurii de management al calităţii serviciilor de sănătate în cadrul unităţilor sanitare cu paturi şi serviciilor de ambulanţă, în procesul de implementare a sistemului de management al calităţii serviciilor de sănătate şi siguranţei pacientului;
  6. Legea nr. 544/2001 privind liberal acces la informaţiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
  7. Hotărârea Colegiului Medicilor din România nr. 3/2016 pentru modificarea Hotărârii Adunării generale naţionale a Colegiului Medicilor din România nr. 2/2012 privind adoptarea Statutului şi a Codului de deontologie medicală ale Colegiului Medicilor din România.
  8. Ordonanţă de urgenţă nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  9. Ordonanţă de urgenţă nr. 8/2009 privind acordarea voucherelor de vacanță, cu modificările și completările ulterioare;
  10. Regulametul de ordine interioară al Spitalului Universitar de Urgenţă Bucureşti – accesibil pe site-ul www.suubucuresti.ro;
  11. Regulametul de organizare şi funcţionare al Spitalului Universitar de Urgenţă Bucureşti – accesibil pe site-ul www.suubucuresti.ro;
  12. Legea nr. 367/2022 privind dialogul social;
  13. Ordonanță de urgență nr. 96/2003 privind protecția maternității la locurile de muncă, cu modificările și completările ulterioare.

 

SERVICIUL SALARIZARE

  1. Legea nr. 53/2003, republicată, privind Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Legea nr. 95/2006, republicată privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ultrioare, TITLUL VII – SPITALE;
  3. Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare;
  5. H.G. nr. 153/2018 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea locurilor de muncă, a categoriilor de personal, a mărimii concrete a sporului pentru condiții de muncă prevăzut în anexa nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, precum și a condițiilor de acordare a acestuia, pentru familia ocupațională de funcții bugetare “Sănătate și asistență socială”;
  1. H.G. nr. 917/2017 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea locurilor de muncă, a categoriilor de personal, a mărimii concrete a sporului pentru condiţii de muncă, precum şi a condiţiilor de acordare a acestuia pentru familia ocupaţională de funcţii bugetare “Administraţie” din administraţia publică centrală;
  2. H.G. nr. 250/1992, republicată, privind concediul de odihnă şi alte concedii ale salariaţilor din administraţia publică, din regiile autonome cu specific deosebit şi din unităţile bugetare, cu modificările și completările ulterioare;
  3. O.M.S nr. 870/2004 pentru aprobarea Regulamentului privind timpul de muncă, organizarea şi efectuarea gărzilor în unităţile publice din sectorul sanitar, cu modificările și completările ulterioare;
  4. O.M.S. nr. 1470/2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea în funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar, cu modificările și completările ulterioare;
  1. Legea nr. 544/2001 privind liberal acces la informaţiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Hotărârea Colegiului Medicilor din România nr. 3/2016 pentru modificarea Hotărârii Adunării generale naţionale a Colegiului Medicilor din România nr. 2/2012 privind adoptarea Statutului şi a Codului de deontologie medicală ale Colegiului Medicilor din România.
  3. Ordonanţă de urgenţă nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Ordonanţă de urgenţă nr. 8/2009 privind acordarea voucherelor de vacanță, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Regulametul de ordine interioară al Spitalului Universitar de Urgenţă Bucureşti – accesibil pe site-ul www.suubucuresti.ro;
  6. Regulametul de organizare şi funcţionare al Spitalului Universitar de Urgenţă Bucureşti – accesibil pe site-ul www.suubucuresti.ro;
  7. Legea nr. 367/2022 privind dialogul social;
  8. Ordonanță de urgență nr. 96/2003 privind protecția maternității la locurile de muncă, cu modificările și completările ulterioare.

 

SERVICIUL ACHIZIȚII PUBLICE – BIROU ACHIZIȚII PUBLICE:

  1. Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 390 din 23 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 423 din 6 iunie 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Legea nr. 101/2016 privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 393 din 23 mai 2016, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 98/2017 privind funcţia de control ex ante al procesului de atribuire a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.004 din 18 decembrie 2017, aprobată prin Legea nr. 186/2018, cu modificările şi completările ulterioare, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 652 din 28 august 2015 – Titlul XX Dispozitive medicale

 

SERVICIUL FINANCIAR:

  1. Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare.
  2. Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
  3. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2.634/2015 privind documentele financiar-contabile;
  4. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 923/2014, republicat pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificările şi completările ultrioare;
  6. Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
  7. Hotărârea Guvernului nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fără plată şi de valorificare a bunurilor aparţinând instituţiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
  8. Ordonanţa de urgenţă nr. 146/2002 privind formarea şi utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  9. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1235/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 146/2002, cu modificările și completările ulterioare;
  10.  ORDIN M.F.P. Nr. 517/2016 din 13 aprilie 2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de funcţionare a sistemului naţional de raportare – Forexebug.
  1. Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia, cu modificările și completările ulterioare;
  2. Hotărârea Guvernului nr. 72/2014 privind stabilirea valorii de intrare a activelor fixe la instituţiile publice;
  3. Legea nr. 95/2006, republicată privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ultrioare, TITLUL VII – SPITALE.

 

SERVICIUL DE STATISTICĂ, INFORMATICĂ ȘI EVALUARE MEDICALĂ:

  1. Legea nr. 95/2006, republicată privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ultrioare;
  2. Utilizare Microsoft Office Suite (Word, Excell);
  3. Utilizare sistem de operare Windows;
  4. Ordinul nr. 1857/441 din 30 mai  2023 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2023 a Hotărârii Guvernului nr. 521/2023 pentru aprobarea pachetelor de servicii și a Contractului-cadru care reglementează condițiile acordării asistenței medicale, a medicamentelor și a dispozitivelor medicale, tehnologiilor și dispozitivelor asistive în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate.

Notă: În cazul în care apar modificări ale actelor normative după publicarea anunţului, candidaţii au obligaţia să cunoască forma în vigoare la data susţinerii probei scrise.

 

Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Spitalului Universitar de Urgenţă Bucureşti – Splaiul Independenţei nr.169, sector 5, Bucuresti – Serviciul Resurse Umane – tel.: 021/318.05.22 int.195, 304 sau 395 şi pe pagina de internet a unităţii, respectiv www.suubucuresti.ro .

MANAGER

PROF. UNIV. DR. CÎRSTOIU FLORIN CĂTĂLIN

 

Director Financiar – Contabil Interimar Director Resurse Umane interimar
Ec. Stan Georgeta Ref. Spec. Bratu Laura Daniela